Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0043805^"
  1. ŠUJANSKÁ, Lucia - NADÁNYIOVÁ, Margaréta. Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISSN 2585-7258, 2022, vol. 16, no. 2, pp. 81-90.
    article

    article

  2. GAJANOVÁ, Ľubica et al. The Social Recruitment As a New Opportunity in the Czech Republic and Slovakia. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. ISSN 2585-7258, 2020, vol. 14, no. 1, pp. 65-76.
    article

    article

  3. NADÁNYIOVÁ, Margaréta. Neuromarketing - an Opportunity or a Threat? In Communications : scientific letters of the University of Žilina. - Žilina : University of Žilina, 2017. ISSN 1335-4205, 2017, vol. 19, no. 4, pp. 90-94.
    article

    article

  4. NADÁNYIOVÁ, Margaréta. Zmyslový marketing ako nástroj budovania značky na medzinárodnom trhu. In Medzinárodné vzťahy : interdisciplinárny vedecký časopis. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2017. ISSN 1336-1562, 2017, roč. 15, č. 4, s. 371-389.
    article

    article

  5. NADÁNYIOVÁ, Margaréta. Využitie princípov zeleného marketingu v slovenských podmienkach. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2016. ISSN 1337-0839, 2016, roč. 10, č. 1, s. 47-58.
    article

    article

  6. NADÁNYIOVÁ, Margaréta. Postavenie značky z pohľadu spotrebiteľa a možnosti jej rozvoja. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 181-188.
    article

    article

  7. NADÁNYIOVÁ, Margaréta. Hospodárska kríza - príčiny vzniku a dôsledky. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878, s. 480-486.
    article

    article

  8. NADÁNYIOVÁ, Margaréta. Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa na globálnom trhu. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878, s. 567-572.
    article

    article

  9. NADÁNYIOVÁ, Margaréta - LIŽBETINOVÁ, Lenka. Využitie informačno-komunikačných technológií v marketingovej komunikácii a ich vplyv na zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878, s. [1-4].
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.