Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0043883^"
  1. BULANDA, Ivana - DUBOVICKÁ, Ivana. Percepcia ženského tela v reklame u dospievajúcich v období strednej a neskorej adolescencie. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 23-30.
    article

    article

  2. DUBOVICKÁ, Ivana. Záväzkové vzťahy medzi cestovnou kanceláriou a obchodnými zástupcami : diplomová práca. Školiteľ: Dušan Holub. Bratislava, 2011. 65 s.
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.