Search results

Records found: 27  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0046570^"
  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília - PETRÍKOVÁ, Hana. Determinants of Increasing the Foreign Direct Investment Inflow into the Republic of Serbia. In Scientific Council of the Information Systems Management University. Transformation Processes the Development of Economic Systems in Conditions of Globalization: Scientific Bases, Mechanisms, Prospects : Collective Monograph. - Riga : ISMA University, 2018. ISBN 978-9984-891-05-7. ISSN 1492-8965, pp. 144-162 [1,17 AH]. VEGA 1/0897/17, VEGA 1/0420/19.
    article

    article

  2. KĽÚČIKOVÁ, Adela. Kultúrne odlišnosti ako determinant adaptácie jednotlivých politík medzinárodného marketingového mixu : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2017. 72 s.
    book

    book

  3. PODZÁMSKY, Lukáš. Vybrané aspekty podnikateľského prostredia Srbskej republiky v kontexte podpory expanzie slovenských malých a stredných podnikov na tento trh : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2017. 46 s.
    book

    book

  4. LACKO, Martin. Medzinárodná marketingová stratégia pri expanzii na vybraný trh regiónu západného Balkánu (s aplikáciou na slovenský podnikateľský subjekt) : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2017. 68 s.
    book

    book

  5. PETRÍKOVÁ, Hana. Efektívne medzinárodné marketingové stratégie firiem v procese ich penetrácie na nové teritóriá : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2017. 197 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. ZORKÓCIOVÁ, Otília - PETRÍKOVÁ, Hana - ŠKODOVÁ, Lenka. Evaluation of Selected Aspects of the Business Environment of the Republic of Macedonia and Foreign Trade Relations with the Slovak Republic. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 37, s. 98-110. VEGA 1/0546/17.
    article

    article

  7. HODOSYOVÁ, Marcela. Návrh efektívneho medzinárodného marketingového mixu vybranej potravinárskej firmy na japonskom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2017. 64 s.
    book

    book

  8. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠKODOVÁ, Lenka - PETRÍKOVÁ, Hana. Selected Models of Excellence from the Aspect of Increasing the Competitiveness of Firms. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2017. ISSN 1337-9313, 2017, roč. 9, č. 1, s. 58-71. VEGA 1/0897/17.
    article

    article

  9. ZORKÓCIOVÁ, Otília - PETRÍKOVÁ, Hana. Determinanty podnikateľského prostredia Srbskej republiky v kontexte možného zlepšenia slovensko-srbských zahraničnoobchodných vzťahov. In Nové výzvy v oblasti európskej energetickej bezpečnosti a ich vplyv na konkurencieschopnosť EÚ v horizonte do roku 2020 (č. 1/0550/14) : záverečná správa k vedeckému projektu VEGA za roky 2014-2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4338-5, s. 108-116.
    article

    article

  10. ČUKANOVÁ, Miroslava - PETRÍKOVÁ, Hana - STEINHAUSER, Dušan. Index ekonomickej slobody ako nástroj evaluácie kvality podnikateľského prostredia s aplikáciou na krajiny V4 a s dôrazom na digitálnu revolúciu. In MERKÚR 2016. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4324-8, s. [1-14] CD-ROM. VEGA 1/0205/14, VEGA 1/0550/14. 1/0205/14, VEGA, Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.