Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0048340^"
  1. ŠIMOČKOVÁ, Ivana - LIPTÁKOVÁ, Anna. Športový cestovný ruch v Horehronskom regióne. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2021. ISSN 0139-8660, 2021, roč. 54, č. 4, s. 248-258. Recenzia na: Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela = Economic Review of Tourism. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2021.
    article

    article

  2. ŠIMOČKOVÁ, Ivana - KRAJČÍKOVÁ, Adriána. Vnímanie značky Slovensko z pohľadu vybraných subjektov zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 0139-8660, 2019, roč. 52, č. 3, s. 197-209.
    article

    article

  3. MARÁKOVÁ, Vanda - ŠIMOČKOVÁ, Ivana. Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu. Recenzenti: Anna Križanová, Jaroslav Ďaďo. Banská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2015. 209 s. Studia oeconomica, 51. ISBN 978-80-557-1066-2. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu

    book

  4. MARÁKOVÁ, Vanda - ŠIMOČKOVÁ, Ivana. Hodnotenie imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z pohľadu domácich a zahraničných návštevníkov. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2014. ISSN 1335-7069, 2014, roč. 15, č. 1, s. 66-81.
    article

    article

  5. MARÁKOVÁ, Vanda - ŠIMOČKOVÁ, Ivana. Vysielaný imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu na vybraných zdrojových trhoch z pohľadu národnej marketingovej agentúry. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2014. ISSN 0139-8660, 2014, roč. 47, č. 3, s. 141-150.
    article

    article

  6. POMPUROVÁ, Kristína - ŠIMOČKOVÁ, Ivana. Destination attractiveness of Slovakia: Perspectives of demand from major tourism source markets. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2014. ISSN 1212-3609, 2014, roč. 17, č. 3, s. 62-73.
    article

    article

  7. ŠIMOČKOVÁ, Ivana. Imidž cieľového miesta ako súčasť marketingového manažmentu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660, 2012, roč. 45, č. 2, s. 79-89.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.