Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0050829^"
  1. BUJDOŠOVÁ, Alexandra. Využitie nových nástrojov buzz marketingu v obchodnej firme : diplomová práca. Školiteľ: Andrej Miklošík. Bratislava, 2015. 57 s.
    book

    book

  2. BUJDOŠOVÁ, Alexandra. Možnosti využitia sociálnych sietí v marketingovej komunikácii podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Andrej Miklošík. Bratislava, 2013. 53 s.
    book

    book

  3. BUJDOŠOVÁ, Alexandra - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Vnímanie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 34-41 CD-ROM.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.