Search results

Records found: 16  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0052230^"
  1. PRUŽINSKÝ, Michal - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Relationship small business and private brands. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 43-50 CD ROM.
    article

    article

  2. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Aspekty vplyvu privátnych značiek obchodných reťazcov na konkurencieschopnosť potravinárskych podnikov : dizertačná práca. Školiteľ: Michal Pružinský. Košice, 2015. 113 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Determinanty výroby privátnych značiek. In Mižnarodnij naukovij visnik. - Užgorod : Užgorodskij nacionaľnij universitet, 2014. ISSN 2218-5348, 2014, nr. 8, s. 270-276.
    article

    article

  4. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Značka v podnikovej praxi. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2014. ISSN 1335-9746, 2014, roč. 13, č. 31-32, s. 72-78.
    article

    article

  5. MIHALČOVÁ, Bohuslava - PRUŽINSKÝ, Michal - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Increasing the company´s competitivenes of tourist services. In International Workshop on Knowledge Management. 9th International Workshop on Knowledge Management : proceedings : Bratislava, October 17-18, 2014. - Bratislava : Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2014. ISBN 978-80-89306-26-8, [P. 1-10] [CD-ROM].
    article

    article

  6. PRUŽINSKÝ, Michal - MIHALČOVÁ, Bohuslava - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Konkurencieschopnosť podniku. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 84-92 CD-ROM.
    article

    article

  7. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Značková politika v marketingovej stratégii. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 223-229 CD-ROM.
    article

    article

  8. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Spotrebiteľské odmietanie privátnych značiek. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2014. ISSN 0323-262X, 2014, roč. 43, č. 1, s. 99-111.
    article

    article

  9. PRUŽINSKÝ, Michal - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Trends in brand policy. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 163-168 CD-ROM.
    article

    article

  10. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. O efektívnosti a rizikách politiky "privátnej značky". In Mižnarodnij naukovij visnik. - Užgorod : Zakarpatskij deržavnij universitet, 2013. ISSN 2218-5348, 2013, vip. 6, s. 292-298.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.