Search results
- ČVIRIK, Marián et al. An Innovative Pilot Study of Ethnocentrism in the Context of Visual Elements in Marketing Management. In Global Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. New Challenges of the Global Economy for Business Management : Global Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2024. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2025. ISBN 978-981-96-4115-4, pp. 823-834. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23, A-24-102/0025/00, A-25-102/3020/15.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 13.3 MB dostupné po prihlásení - DOTONG, Emmanuel - ČVIRIK, Marián. Exploring Consumer Ethnocentrism and Country-of-Origin Effects among Filipino Gen Z. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 25th International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, Bratislava University of Economics and Business, 2025. ISBN 978-80-225-5225-7. ISSN 2453-6113, pp. 87-100. A-24-102/0025-00, A-25-102/3020-15.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 203.9 KB verejne dostupné - HORVÁTHOVÁ, Kristína. [ČVIRIK, M. 2024. Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku, Vydavateľstvo Ekonóm.]. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 3, s. 119-120. Recenzia na: Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku / Marián Čvirik ; recenzenti: Pavol Kita, Kristína Korytinová. 1. vydanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. - ISBN 978-80-225-5148-9.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 133.3 KB dostupné po prihlásení - ČVIRIK, Marián - RUPPERTOVÁ, Ema - FRANCOVÁ, Zuzana. Suggestion of Gender on Musicality and Emotions in the Context of Audio Marketing Perceptions of Music Consumers As a Basis for Decision-Making in Terms of Strategic Marketing Management. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 16-30. VEGA 1/0354/22.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 329.8 KB dostupné po prihlásení - ČVIRIK, Marián - KUKUČKOVÁ, Zuzana. The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brands in Strategic Management. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 119-126. I-24-105-00.
- ČVIRIK, Marián - BURZOVÁ, Simona. The Battle of the Home vs. the Foreign: Analysis of Consumer Ethnocentrism in the Context of the Country of Origin Effect. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 108-118. I-24-105-00, VEGA 1/0505/22.
- ČVIRIK, Marián - SINGH, Anjali. Introduction to the Study of Consumer Ethnocentrism As a Strategic International Management Tool in India and Slovakia: a Gender Perspective. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 69-79. I-24-105-00.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 564.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení - HOZALIAN, Elza. Mystery shopping v online podmienkach : bakalárska práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2024. 54 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 580.2 KB verejne dostupné - STLOUKALOVÁ, Ivana. Význam scent marketingu v spotrebiteľskom správaní : bakalárska práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2024. 63 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.1 MB z IP adresy EU po prihlásení - VARGOVÁ, Emese. Zodpovedná spotreba a ekologická uvedomelosť v spotrebiteľskom správaní : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 80 s.
File name Size Typ prístupu Príloha 717.1 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení