Search results

Records found: 138  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0054245^"
  1. ČVIRIK, Marián et al. An Innovative Pilot Study of Ethnocentrism in the Context of Visual Elements in Marketing Management. In Global Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. New Challenges of the Global Economy for Business Management : Global Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2024. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2025. ISBN 978-981-96-4115-4, pp. 823-834. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23, A-24-102/0025/00, A-25-102/3020/15.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené13.3 MBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. DOTONG, Emmanuel - ČVIRIK, Marián. Exploring Consumer Ethnocentrism and Country-of-Origin Effects among Filipino Gen Z. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 25th International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, Bratislava University of Economics and Business, 2025. ISBN 978-80-225-5225-7. ISSN 2453-6113, pp. 87-100. A-24-102/0025-00, A-25-102/3020-15.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF203.9 KBverejne dostupné
    article

    article

  3. HORVÁTHOVÁ, Kristína. [ČVIRIK, M. 2024. Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku, Vydavateľstvo Ekonóm.]. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 3, s. 119-120. Recenzia na: Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku / Marián Čvirik ; recenzenti: Pavol Kita, Kristína Korytinová. 1. vydanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. - ISBN 978-80-225-5148-9.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené133.3 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  4. ČVIRIK, Marián - RUPPERTOVÁ, Ema - FRANCOVÁ, Zuzana. Suggestion of Gender on Musicality and Emotions in the Context of Audio Marketing Perceptions of Music Consumers As a Basis for Decision-Making in Terms of Strategic Marketing Management. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 16-30. VEGA 1/0354/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené329.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. ČVIRIK, Marián - KUKUČKOVÁ, Zuzana. The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brands in Strategic Management. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 119-126. I-24-105-00.
    article

    article

  6. ČVIRIK, Marián - BURZOVÁ, Simona. The Battle of the Home vs. the Foreign: Analysis of Consumer Ethnocentrism in the Context of the Country of Origin Effect. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 108-118. I-24-105-00, VEGA 1/0505/22.
    article

    article

  7. ČVIRIK, Marián - SINGH, Anjali. Introduction to the Study of Consumer Ethnocentrism As a Strategic International Management Tool in India and Slovakia: a Gender Perspective. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 69-79. I-24-105-00.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF564.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  8. HOZALIAN, Elza. Mystery shopping v online podmienkach : bakalárska práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2024. 54 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce580.2 KBverejne dostupné
    book

    book

  9. STLOUKALOVÁ, Ivana. Význam scent marketingu v spotrebiteľskom správaní : bakalárska práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2024. 63 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  10. VARGOVÁ, Emese. Zodpovedná spotreba a ekologická uvedomelosť v spotrebiteľskom správaní : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 80 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha717.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.