Search results

Records found: 33  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0055402^"
  1. LUKÁČ, Jozef et al. Finančná gramotnosť žiakov základných a stredných škôl v kontexte PISA 2018, PISA 2015 a OECD : záverečná správa k projektu Mladých vedeckých pracovníkov (MVP) č. I-18-110-00. Recenzenti: Šárka Viliamová, Zuzana Hajduová. Košice, 2019. 24 s. I-18-110-00.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené19.9 MBdostupné po prihlásení
    book

    book

  2. PRUŽINSKÝ, Michal - MUCHA, Martin. Business of University Students. In Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov = Conference Proceeding of Abstracts. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4645-4, s. 30.
    article

    article

  3. PRUŽINSKÝ, Michal - MUCHA, Martin. Decision Making Proces for Business of University Students. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2019. ISSN 2585-8785, 2019, vol. 12, no. 1, s. 61-69.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené184.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  4. STRAKOVÁ, Kristína. Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Mucha. Košice, 2018. 57 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  5. LUKÁČ, František. Možnosti využitia marketingovej kampane ako efektívneho nástroja propagácie podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Mucha. Košice, 2018. 57 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  6. NIGUTOVÁ, Diana. Nové trendy marketingovej komunikácie - Blog ako funkčný marketingový nástroj podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Mucha. Košice, 2018. 50 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  7. MUCHA, Martin. Blog ako funkčný nástroj marketingovej komunikácie podniku. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224, 2018, roč. 8, č. 2, s. 54-67 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.1 MBdostupné po prihlásení
    article

    article

  8. MUCHA, Martin - LEVIT, Adam - BAŘINKA, Karel. ABC analýza ako východisko marketingovej stratégie vybraného podniku. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018). International Scientific Conference. Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018. ISBN 978-80-225-4604-1, s. 15-29 CD-ROM.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené798.7 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. MRÓZ-GORGOŃ, Barbara - KOZYRA, Cyprian - MUCHA, Martin. Rebranding i jego przesłanki – analiza badań własnych (przypadek Zaberd s.a.). In Quality and Leading Innovation. International Scientific Conference. Quality and Leading Innovation IV. : Proceedings From the International Scientific Conference : 25th - 28th September 2018, Košice, Uzhgorod. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2018. ISBN 978-617-589-165-0, pp. 37-43 CD-ROM.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené413.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  10. LUKÁČ, Jozef - DUGAS, Jaroslav, ml. - MUCHA, Martin. Komparácia klasických finančných ukazovateľov potravinárskych podnikov. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2018. ISSN 1335-9746, 2018, roč. 17, č. 1, s. 91-102.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.