Search results
- PRUŽINSKÝ, Michal - MUCHA, Martin. Decision Making Proces for Business of University Students. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2019. ISSN 2585-8785, 2019, vol. 12, no. 1, s. 61-69.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 184.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení - PRUŽINSKÝ, Michal - MUCHA, Martin. Business of University Students. In Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov = Conference Proceeding of Abstracts. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4645-4, s. 30.
- LUKÁČ, Jozef et al. Finančná gramotnosť žiakov základných a stredných škôl v kontexte PISA 2018, PISA 2015 a OECD : záverečná správa k projektu Mladých vedeckých pracovníkov (MVP) č. I-18-110-00. Recenzenti: Šárka Viliamová, Zuzana Hajduová. Košice, 2019. 24 s. I-18-110-00.
- LUKÁČ, Jozef - DUGAS, Jaroslav, ml. - MUCHA, Martin. Komparácia klasických finančných ukazovateľov potravinárskych podnikov. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2018. ISSN 1335-9746, 2018, roč. 17, č. 1, s. 91-102.
- MUCHA, Martin. Blog ako funkčný nástroj marketingovej komunikácie podniku. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224, 2018, roč. 8, č. 2, s. 54-67 online.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení - MUCHA, Martin - LEVIT, Adam - BAŘINKA, Karel. ABC analýza ako východisko marketingovej stratégie vybraného podniku. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018). International Scientific Conference. Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018. ISBN 978-80-225-4604-1, s. 15-29 CD-ROM.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 798.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení - MRÓZ-GORGOŃ, Barbara - KOZYRA, Cyprian - MUCHA, Martin. Rebranding i jego przesłanki – analiza badań własnych (przypadek Zaberd s.a.). In Quality and Leading Innovation. International Scientific Conference. Quality and Leading Innovation IV. : Proceedings From the International Scientific Conference : 25th - 28th September 2018, Košice, Uzhgorod. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2018. ISBN 978-617-589-165-0, pp. 37-43 CD-ROM.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 413.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení - LUKÁČ, František. Možnosti využitia marketingovej kampane ako efektívneho nástroja propagácie podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Mucha. Košice, 2018. 57 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.7 MB z IP adresy EU po prihlásení - STRAKOVÁ, Kristína. Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Mucha. Košice, 2018. 57 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení - NIGUTOVÁ, Diana. Nové trendy marketingovej komunikácie - Blog ako funkčný marketingový nástroj podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Mucha. Košice, 2018. 50 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení