Search results
- HOJDIK, Vladimír - KINTLER, Jakub. Statistical Clustering within the European Culture Industry: Grouping Countries Based on Economic Indicators. In KNOWCON 2024: Knowledge on Economics and Management. Conference. KNOWCON 2024: Knowledge on Economics and Management : Conference Proceedings. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2024. ISBN 978-80-244-6552-4, pp. 33-39. VEGA 1/0582/22.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 562.8 KB dostupné po prihlásení - HOJDIK, Vladimír. AI Technologies in Europe's Business Environment: A Sector-Based Group Analysis. In Current Trends in Business Administration. Scientific Seminar. Current Trends in Business Administration : Conference Proceedings. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2024. ISBN 978-80-225-5177-9, pp. 76-86.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 764.7 KB dostupné po prihlásení - SOLEJ, Rastislav - KALAMEN, Kristián - HOJDIK, Vladimír. Populism and Marginalized Communities: How Politicians in Slovakia Abused Poverty during Election. In Business and Management 2024. International Scientific Conference. Business and Management 2024 : 14th International Scientific Conference. - Vilnius : Vilnius Gediminas Technical University, 2024. ISBN 978-609-476-363-2. ISSN 2029-4441, pp. 32-40.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 630.5 KB verejne dostupné - HOJDIK, Vladimír - HRUŠOVSKÁ, Dana. Exploring Perceptions on Streaming Platform Market: Assessment of Differences between Consumers. In The Role of Cultural and Creative Industry Entities in the Context of Sustainable Development : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-155-8, s. 18-25. VEGA 1/0582/22.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 606.8 KB dostupné po prihlásení - HRUŠOVSKÁ, Dana - HOJDIK, Vladimír. The Role of Segmentation for Consumer Behavior Analysis. In The Role of Cultural and Creative Industry Entities in the Context of Sustainable Development : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-155-8, s. 26-34. VEGA 1/0582/22.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 563.8 KB dostupné po prihlásení - HOJDIK, Vladimír et al. Deciphering the Temporal Dynamics of Consumer Decisions: The Interplay of Cognitive Load and Response Correctness. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Innovative Marketing. - Sumy : LLC CPC Business Perspectives. ISSN 1814-2427, 2024, vol. 20, no. 3, pp. 237–248. VEGA 1/0462/23.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 638.2 KB verejne dostupné - HIRKOVÁ, Tatiana. Analýza vývoja spotrebiteľských preferencií v prostredí vybraného výrobného odvetvia : bakalárska práca. Školiteľ: Vladimír Hojdik. Bratislava, 2024. 59 s.
File name Size Typ prístupu Príloha 754.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení - CICHROVÁ, Viktória. Posúdenie miery koncentrácie vo vybranom odvetví služieb v prostredí Slovenskej republiky : bakalárska práca. Školiteľ: Vladimír Hojdik. Bratislava, 2024. 41 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 659.9 KB z IP adresy EU po prihlásení - GREJTÁK, Richard. Spotrebiteľské správanie vo vzťahu k službám zdieľanej mobility na trhu Slovenskej republiky : bakalárska práca. Školiteľ: Vladimír Hojdik. Bratislava, 2024. 65 s.
File name Size Typ prístupu Príloha 728.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 2.2 MB z IP adresy EU po prihlásení - GUNÁR, Erik. Online reputačný manažment vybraného podniku v prostredí Slovenskej republiky : bakalárska práca. Školiteľ: Vladimír Hojdik. Bratislava, 2024. 59 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.5 MB z IP adresy EU po prihlásení