Search results

Records found: 105  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0056838^"
  1. DUĽOVÁ SPIŠÁKOVÁ, Emília. Zmena spotrebiteľského správania na Slovensku vplyvom vysokej inflácie. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 34-39.
    article

    article

  2. LIESKOVSKÁ, Vanda - HRABOVSKÁ, Zuzana - ZÁVADSKÝ, Cyril. Inovatívne technológie a ich uplatnenie v maloobchodnej praxi. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 70-77. VEGA 1/0450/24.
    article

    article

  3. KOPČÁKOVÁ, Janka - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Model spotrebiteľského správania prostredníctvom zákazníckej mapy v reštauračných službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 55-63. VEGA 1/0450/24.
    article

    article

  4. PETROVČIKOVÁ, Katarína - HRABOVSKÁ, Zuzana. Zahraničnoobchodná politika EÚ a Číny. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 114-118. VEGA 1/0450/24.
    article

    article

  5. ANDREJOVSKÝ, Pavol - GAJDOŠ, Jozef. Retail a Agenda 2030. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 119-126. KEGA 035EU-4/2022, VEGA 1/0450/24.
    article

    article

  6. ZUZIK, Jozef. The Impact of Company Dividend Announcements on Their Value. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2024. ISSN 2585-8785, 2024, vol. 17, no. 2, pp. 48-58.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené469.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  7. KOPČÁKOVÁ, Janka - GAJDOŠ, Jozef. Význam digitalizácie a zavedenia samoobslužných pokladní v praxi. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 48-54. VEGA 1/0450/24.
    article

    article

  8. STRIČÍK, Michal - DOBOŠ, Dávid - ZÁVADSKÝ, Cyril. Plán obnovy v oblasti zelenej ekonomiky - Komponent 2. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 85-91. VEGA 1/0713/24, KEGA 035EU-4/2022.
    article

    article

  9. ZUZIK, Jozef - VAVLIČ, Lukáš. Využitie web scrapingu na získavanie dát zo spravodajských stránok: nástroje, techniky a aplikácie. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 107-113. KEGA 035EU-4/2022.
    article

    article

  10. LIESKOVSKÁ, Vanda. Hudobný priemysel a jeho uplatnenie v marketingu. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 64-69. APVV–23-0244.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.