Search results

Records found: 19  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0059421^"
  1. VAGAČ, Jakub. Marketingová stratégia nízkonákladovej leteckej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Prváková. Bratislava, 2020. 51 s.
    book

    book

  2. SCHNEIDEROVÁ, Kristína. Marketingová stratégia leteckej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Prváková. Bratislava, 2020. 49 s.
    book

    book

  3. PRVÁKOVÁ, Miroslava. Otvorená inovácia v prostredí poznatkovo intenzívnej produkcie služieb : dizertačná práca. Školiteľ: Viera Kubičková. Bratislava, 2020. 137 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. PRVÁKOVÁ, Miroslava. Factors of Open Innovation. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 2, s. 160-173.
    article

    article

  5. PRVÁKOVÁ, Miroslava. Uplatnenie mechanizmu otvorenej inovácie a vplyv vybraných ukazovateľov firemnej kultúry v podniku. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 1, s. 44-53 online.
    article

    article

  6. BENEŠOVÁ, Dana - KUBIČKOVÁ, Viera - PRVÁKOVÁ, Miroslava. Open Innovation Model in the Knowledge Intensive Business Services in the Slovak Republic. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Entrepreneurship and Sustainability Issues : Peer-reviewed Scientific Journal. - Vilnius : The General Jonas Žemaitis Military Academy of Lithuania. ISSN 2345-0282, 2020, vol. 8, no. 2, pp. 1340-1358 online. KEGA 007EU-4/2020.
    article

    article

  7. NEKOLOVÁ, Veronika et al. Design Thinking: A Practical Guide : A Handbook for Managers in Higher Education. 1st Edition. Birmingham : DT.Uni., 2020. 57 s. [4,3 AH]. 2017-1-PL01-KA203-038527. Available on Internet: <https://phavi.umcs.pl/at/attachments/2020/1007/125002-design-thinking-for-he-managers-io3-small.pdf> ISBN 978-1-904839-95-8.
    book

    book

  8. KONEČNÝ, Stanislav. Vnímanie personálnych agentúr mladými ľuďmi : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Prváková. Bratislava, 2019. 51 s.
    book

    book

  9. ČAVOJSKÁ, Eliška. Súčasný stav poradenských služieb v krajinách V4 : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Prváková. Bratislava, 2019. 51 s.
    book

    book

  10. URBANČOKOVÁ, Lenka. Marketingový mix personálnych agentúr : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Prváková. Bratislava, 2019. 57 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.