Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0062530^"
  1. FILO, Peter - FÖRSTEROVÁ, Ingrid. Vybrané nástroje marketingového mixu a ich uplatnenie v predaji slovenského vína. In Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí. Medzinárodná vedecká konferencia. Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4300-2, s. 56-62 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  2. FÖRSTEROVÁ, Ingrid. Marketingová stratégia vybraného vinárstva : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2015. 75 s.
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.