Search results
- "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. Redakčné a zostavovateľské práce: Janka Kopčáková, Katarína Petrovčiková, Jozef Zuzik ; recenzenti: Katarína Čulková, Mária Dzurová. 1. vydanie. Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. 127 s. [6,35 AH]. ISBN 978-80-225-5184-7.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 2.4 MB dostupné po prihlásení - DUĽOVÁ SPIŠÁKOVÁ, Emília. Zmena spotrebiteľského správania na Slovensku vplyvom vysokej inflácie. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 34-39.
- FILIPOVÁ, Alexandra. Udržateľné marketingové stratégie: ako spotrebiteľské správanie formuje obchodnú prax. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 40-47. KEGA 032EU-4-2024.
- KOPČÁKOVÁ, Janka - GAJDOŠ, Jozef. Význam digitalizácie a zavedenia samoobslužných pokladní v praxi. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 48-54. VEGA 1/0450/24.
- LIESKOVSKÁ, Vanda. Hudobný priemysel a jeho uplatnenie v marketingu. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 64-69. APVV–23-0244.
- LIESKOVSKÁ, Vanda - HRABOVSKÁ, Zuzana - ZÁVADSKÝ, Cyril. Inovatívne technológie a ich uplatnenie v maloobchodnej praxi. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 70-77. VEGA 1/0450/24.
- BOCÁNOVÁ, Slávka. Etické výzvy v brandingu spojené s používaním AI. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 19-25. KEGA 032EU-4-2024.
- STRIČÍK, Michal - DOBOŠ, Dávid - ZÁVADSKÝ, Cyril. Plán obnovy v oblasti zelenej ekonomiky - Komponent 2. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 85-91. VEGA 1/0713/24, KEGA 035EU-4/2022.
- WEISS, Erik - JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Roland. Digitálne technológie v obchode a službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 92-97. KEGA 032EU-4-2024.
- KOPČÁKOVÁ, Janka - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Model spotrebiteľského správania prostredníctvom zákazníckej mapy v reštauračných službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 55-63. VEGA 1/0450/24.