Search results

Records found: 178  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0062753^"
  1. "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. Redakčné a zostavovateľské práce: Janka Kopčáková, Katarína Petrovčiková, Jozef Zuzik ; recenzenti: Katarína Čulková, Mária Dzurová. 1. vydanie. Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. 127 s. [6,35 AH]. ISBN 978-80-225-5184-7.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené2.4 MBdostupné po prihlásení
    electonic book

    electonic book

  2. DUĽOVÁ SPIŠÁKOVÁ, Emília. Zmena spotrebiteľského správania na Slovensku vplyvom vysokej inflácie. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 34-39.
    article

    article

  3. FILIPOVÁ, Alexandra. Udržateľné marketingové stratégie: ako spotrebiteľské správanie formuje obchodnú prax. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 40-47. KEGA 032EU-4-2024.
    article

    article

  4. KOPČÁKOVÁ, Janka - GAJDOŠ, Jozef. Význam digitalizácie a zavedenia samoobslužných pokladní v praxi. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 48-54. VEGA 1/0450/24.
    article

    article

  5. LIESKOVSKÁ, Vanda. Hudobný priemysel a jeho uplatnenie v marketingu. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 64-69. APVV–23-0244.
    article

    article

  6. LIESKOVSKÁ, Vanda - HRABOVSKÁ, Zuzana - ZÁVADSKÝ, Cyril. Inovatívne technológie a ich uplatnenie v maloobchodnej praxi. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 70-77. VEGA 1/0450/24.
    article

    article

  7. BOCÁNOVÁ, Slávka. Etické výzvy v brandingu spojené s používaním AI. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 19-25. KEGA 032EU-4-2024.
    article

    article

  8. STRIČÍK, Michal - DOBOŠ, Dávid - ZÁVADSKÝ, Cyril. Plán obnovy v oblasti zelenej ekonomiky - Komponent 2. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 85-91. VEGA 1/0713/24, KEGA 035EU-4/2022.
    article

    article

  9. WEISS, Erik - JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Roland. Digitálne technológie v obchode a službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 92-97. KEGA 032EU-4-2024.
    article

    article

  10. KOPČÁKOVÁ, Janka - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Model spotrebiteľského správania prostredníctvom zákazníckej mapy v reštauračných službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 55-63. VEGA 1/0450/24.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.