Search results

Records found: 28  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0063522^"
  1. BAUMÖHL, Eduard et al. Manažérske rozhodovanie v marketingu. Recenzenti: Radek Tahal, Aneta Vančová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 124 s. [7,39 AH]. ISBN 978-80-225-5060-4. [Copy count : 12, currently available 0, at library only 3, Length of Reservation Line 1]
    Manažérske rozhodovanie v marketingu

    book

  2. DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva - KUKURA, Marek. Consumer Neuroscience and Neuromarketing as Platform for Biometric Statistics. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 27-41. VEGA 1/0354/22.
    article

    article

  3. KUKURA, Marek - HULA, Róbert. Vnímanie elektromobility generáciou Z. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5005-5, s. 40-52. VEGA 1/0046/20.
    article

    article

  4. KÁNTOROVÁ, Alexandra. Sociálny marketing a jeho uplatnenie v zdravotníctve : bakalárska práca. Školiteľ: Marek Kukura. Bratislava, 2022. 46 s.
    book

    book

  5. BREZOVSKÝ, Dávid. Spotrebiteľské vnímanie cirkulárnej ekonomiky : bakalárska práca. Školiteľ: Marek Kukura. Bratislava, 2022. 46 s.
    book

    book

  6. KALICKÁ, Nikola. Využitie marketingu v podmienkach cirkulárnej ekonomiky : bakalárska práca. Školiteľ: Marek Kukura. Bratislava, 2022. 46 s.
    book

    book

  7. STRUHÁROVÁ, Sabína. Využitie sociálneho marketingu v zdravotníctve : bakalárska práca. Školiteľ: Marek Kukura. Bratislava, 2022. 51 s.
    book

    book

  8. PROCHÁZKOVÁ, Romana. Marketing ako nástroj riešenia sociálnych problémov : bakalárska práca. Školiteľ: Marek Kukura. Bratislava, 2022. 56 s.
    book

    book

  9. KUKURA, Marek. Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2022. 162 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  10. HULA, Róbert - KUKURA, Marek. Trends in the Use of Neuromarketing Tools by Selected Neuromarketing Companies. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2, pp. 26-38. VEGA 1/0354/22.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.