Search results
- DANESHJO, Naqibullah et al. Design of the New Production Line in the Automotive Company. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2024, vol. 13, no. 1, pp. 112-122. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23, KEGA 019TUKE-4/2022.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2.5 MB verejne dostupné - FABUŠOVÁ, Lea. Nové trendy v krízovom manažmente firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 52 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 930.4 KB z IP adresy EU po prihlásení - KAČEŇÁK, Richard. Optimalizácia výsledkov vyhľadávania za účelom zvyšovania tržieb podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 38 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení - MITTEROVÁ, Nina. Vplyv sociálnych sietí na povedomie o vybranej značke : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 52 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení - MIŠKEJE, Lukáš. Issue management ako súčasť public relations firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 49 s.
File name Size Typ prístupu Príloha 90.6 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1 MB z IP adresy EU po prihlásení - TUROVSKÝ, Alex. TikTok ako nástroj zvyšovania ziskovosti podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 60 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.2 MB z IP adresy EU po prihlásení - ŠADIBOL, Andrej. Optimalizácia prvkov online marketingovej komunikácie podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2024. 42 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení - ŠEBŐK, František. Vplyv nových trendov v digitálnom marketingu vybranej firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 45 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 764.7 KB z IP adresy EU po prihlásení - KUCHTA, Martin - PIATRA, Lukáš. Conversion Performance of Internet Advertising Formats With the Aim of Registering New Users on a Gamified Internet Platform. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 140-148. VEGA 1/0354/22.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 487.4 KB dostupné po prihlásení - KUCHTA, Martin et al. Exploring the Impact: Influence of Social Media Application Indicators on Consumer Behavior. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2512-9. ISSN 2453-6113, pp. 117-129. VEGA 1/0392/23.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 487.6 KB verejne dostupné