Search results

Records found: 18  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0067511^"
  1. DANESHJO, Naqibullah et al. Design of the New Production Line in the Automotive Company. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2024, vol. 13, no. 1, pp. 112-122. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23, KEGA 019TUKE-4/2022.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.5 MBverejne dostupné
    article

    article

  2. FABUŠOVÁ, Lea. Nové trendy v krízovom manažmente firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 52 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce930.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  3. KAČEŇÁK, Richard. Optimalizácia výsledkov vyhľadávania za účelom zvyšovania tržieb podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 38 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  4. MITTEROVÁ, Nina. Vplyv sociálnych sietí na povedomie o vybranej značke : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 52 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  5. MIŠKEJE, Lukáš. Issue management ako súčasť public relations firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 49 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha90.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  6. TUROVSKÝ, Alex. TikTok ako nástroj zvyšovania ziskovosti podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 60 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  7. ŠADIBOL, Andrej. Optimalizácia prvkov online marketingovej komunikácie podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2024. 42 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  8. ŠEBŐK, František. Vplyv nových trendov v digitálnom marketingu vybranej firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 45 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce764.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  9. KUCHTA, Martin - PIATRA, Lukáš. Conversion Performance of Internet Advertising Formats With the Aim of Registering New Users on a Gamified Internet Platform. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 140-148. VEGA 1/0354/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené487.4 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  10. KUCHTA, Martin et al. Exploring the Impact: Influence of Social Media Application Indicators on Consumer Behavior. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2512-9. ISSN 2453-6113, pp. 117-129. VEGA 1/0392/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF487.6 KBverejne dostupné
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.