Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0070410^"
  1. ŠUJAKOVÁ, Monika - SAKÁL, Peter. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby. In Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2018. ISSN 1338-435X, 2018, roč. 8, č. 1, s. 63-78.
    article

    article

  2. ŠUJAKOVÁ, Monika - SAKÁL, Peter. Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik. In Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2018. ISSN 1335-9231, 2018, roč. 26, č. 1, s. 30-33.
    article

    article

  3. ŠUJAKOVÁ, Monika - GOLEJOVÁ, Simona - SAKÁL, Peter. Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti. In Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2017. ISSN 1339-9403, 2017, č. 1, s. 62-72.
    article

    article

  4. ŠUJAKOVÁ, Monika - VAŇOVÁ, Jaromíra - SAKÁL, Peter. Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu. In Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2016. ISSN 1339-9403, 2016, č. 1, s. 56-62.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.