Search results

Records found: 67  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0077214^"
  1. JOKLOVÁ, Tereza. Rodinné podnikanie v stravovacích službách : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 49 s.
    book

    book

  2. SEREDA, Alina. Súčasný stav rodinného podnikania v Rakúsku : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 49 s.
    book

    book

  3. HORSKÝ, Jerguš. Marketingové aktivity zamerané na zvýšenie konkurencieschopnosti rodinného podniku v cestovnom ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 77 s.
    book

    book

  4. CSÉFAI, Réka. Súčasný stav rodinného podnikania v Maďarsku : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 44 s.
    book

    book

  5. KALI, Kamila. Riadenie rodinného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 48 s.
    book

    book

  6. SZITÁS, Bálint. Sociálno-emocionálne bohatstvo a spoločenská zodpovednosť rodinných podnikov a jej vnímanie okolím so zameraním na rodinné podnikanie v cestovnom ruch : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 61 s.
    book

    book

  7. MÓZESOVÁ, Alexandra. Postavenie žien v riadení rodinných firiem v cestovnom ruchu na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 56 s.
    book

    book

  8. ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
    article

    article

  9. ČVIRIK, Marián et al. Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5065-9, p. 16.
    article

    article

  10. ČVIRIK, Marián et al. Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic. - Registrovaný: Scopus. In Economic Research. - Pula : Juraj Dobrila University of Pula. ISSN 1331-677X, 2023, vol. 36, no. 1, pp. 1510-1526. I-22-104-00.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.