Search results
- JOKLOVÁ, Tereza. Rodinné podnikanie v stravovacích službách : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 49 s.
- SEREDA, Alina. Súčasný stav rodinného podnikania v Rakúsku : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 49 s.
- HORSKÝ, Jerguš. Marketingové aktivity zamerané na zvýšenie konkurencieschopnosti rodinného podniku v cestovnom ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 77 s.
- CSÉFAI, Réka. Súčasný stav rodinného podnikania v Maďarsku : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 44 s.
- KALI, Kamila. Riadenie rodinného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 48 s.
- SZITÁS, Bálint. Sociálno-emocionálne bohatstvo a spoločenská zodpovednosť rodinných podnikov a jej vnímanie okolím so zameraním na rodinné podnikanie v cestovnom ruch : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 61 s.
- MÓZESOVÁ, Alexandra. Postavenie žien v riadení rodinných firiem v cestovnom ruchu na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 56 s.
- ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
- ČVIRIK, Marián et al. Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5065-9, p. 16.
- ČVIRIK, Marián et al. Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic. - Registrovaný: Scopus. In Economic Research. - Pula : Juraj Dobrila University of Pula. ISSN 1331-677X, 2023, vol. 36, no. 1, pp. 1510-1526. I-22-104-00.