Search results
- MURIN, Viliam. Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management. In EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 175-186.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 231.6 KB verejne dostupné - BUKOVINOVÁ, Alexandra. Stratégia marketingovej komunikácie vybraného subjektu : bakalárska práca. Školiteľ: Viliam Murin. Košice, 2024. 53 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení - BERTOVÁ, Barbora. Vplyv online marketingu na úspešnosť vybraného podnikateľského subjektu : bakalárska práca. Školiteľ: Viliam Murin. Košice, 2024. 50 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.4 MB z IP adresy EU po prihlásení - KAŠAYOVÁ, Lívia. Súčasné trendy influencer marketingu na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Viliam Murin. Košice, 2024. 50 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 4.5 MB z IP adresy EU po prihlásení - MURIN, Viliam - LIESKOVSKÁ, Vanda. New Trends in Marketing Communication in Business Practice. In Development of Economy and Business Administration: Scientific Trends and Solutions. International Scientific and Practical Conference. Rozvytok ekonomiky ta biznes-administruvannja: naukovi tečiji ta riššenja : V mižnarodna naukovo-praktična konferencija : 11. lystopada 2024 r., m. Kyjiv. - Kyiv : SE "Kyiv Aviation Institute", 2024, pp. 295-297.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 739.5 KB dostupné po prihlásení - MURIN, Viliam. Personalizácia e-mail marketingu. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5188-5, s. 33-42.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 544.9 KB dostupné po prihlásení - MURIN, Viliam. Podcasting a jeho vplyv na marketing. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) : Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5213-4, pp. 17-23.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 315.3 KB dostupné po prihlásení - MURIN, Viliam. Význam brandingu v podnikovohospodárskej praxi. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra ekonómie a manažmentu PHF EU, 2023. ISSN 1336-7137, 2023, roč. 19, č. 1, s. 63-69.
- MURIN, Viliam. The Use of Artificial Intelligence in the PPC Campaigns of the Residential Housing Project Gribľovec. In Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023 : Košice (Slovakia) and Tarnobrzeg (Poland), September 21 -23, 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5088-8, pp. 226-232.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 941.9 KB dostupné po prihlásení - MURIN, Viliam. Úspešný Content Marketing. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, pp. 78-86. I-23-105-00.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 379 KB dostupné po prihlásení