Search results

Records found: 18  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0079338^"
  1. RESHETNIKOVA, Iryna et al. The Importance of the Deposit-return System of Packaging in the Circular Economy System: Slovak Innovation Experience for Ukraine. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2025, vol. 16, no. 1, pp. 1-14. VEGA 1/0450/24.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF620.1 KBverejne dostupné
    article

    article

  2. MURIN, Viliam. Podcasting a jeho vplyv na marketing. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) : Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5213-4, pp. 17-23.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené315.3 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. KAŠAYOVÁ, Lívia. Súčasné trendy influencer marketingu na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Viliam Murin. Košice, 2024. 50 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce4.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  4. BUKOVINOVÁ, Alexandra. Stratégia marketingovej komunikácie vybraného subjektu : bakalárska práca. Školiteľ: Viliam Murin. Košice, 2024. 53 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  5. BERTOVÁ, Barbora. Vplyv online marketingu na úspešnosť vybraného podnikateľského subjektu : bakalárska práca. Školiteľ: Viliam Murin. Košice, 2024. 50 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  6. MURIN, Viliam. Personalizácia e-mail marketingu. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5188-5, s. 33-42.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené544.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  7. MURIN, Viliam. Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management. In EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 175-186.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF231.6 KBverejne dostupné
    article

    article

  8. MURIN, Viliam - LIESKOVSKÁ, Vanda. New Trends in Marketing Communication in Business Practice. In Development of Economy and Business Administration: Scientific Trends and Solutions. International Scientific and Practical Conference. Rozvytok ekonomiky ta biznes-administruvannja: naukovi tečiji ta riššenja : V mižnarodna naukovo-praktična konferencija : 11. lystopada 2024 r., m. Kyjiv. - Kyiv : SE "Kyiv Aviation Institute", 2024, pp. 295-297.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené739.5 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. MURIN, Viliam. Význam brandingu v podnikovohospodárskej praxi. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra ekonómie a manažmentu PHF EU, 2023. ISSN 1336-7137, 2023, roč. 19, č. 1, s. 63-69.
    article

    article

  10. MURIN, Viliam. Úspešný Content Marketing. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, pp. 78-86. I-23-105-00.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené379 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.