Search results
- Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : január 2001. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 76 s. ISBN 80-225-1372-5. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník výstupov : december 2001. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 81 s. ISBN 80-225-1514-0. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- ŠTENSOVÁ, Antónia - DAŇO, Ferdinand - RICHTEROVÁ, Kornélia. Obchodné partnerstvo v procese komercionalizácie produktu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, [2001]. 83 s. VEGA 5052. ISBN 80-225-1423-3. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu.
- DAŇO, Ferdinand. Obchodné partnerstvo v distribučnom systéme. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. ISBN 80-225-1372-5, s. 10-13. VEGA 5052. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu.