Search results
- DZURO, Matúš. Integrovaný model merania a hodnotenia výkonnosti podnikov : dizertačná práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Bratislava, 2024. 127 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- BARILOVÁ, Barbara. Inovatívny model manažérskeho vyhodnocovania podnikových materiálových tokov : dizertačná práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Bratislava, 2024. 180 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- JURKOVIČ, Miroslav. Marketing ako súčasť cirkulárnej ekonomiky : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2024. 221 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- LAUKO, Rastislav. Biznis modely v elektromobilite : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2024. 168 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- MALÍČKOVÁ, Lucia. Význam marketingového inštrumentária pri rozvoji športového odvetvia so zameraním na ženský golf : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2024. 175 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- ŠÁŠKY, Michael. Nanomarketing ako nová platforma pre rozvoj neuromarketingu : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2024. 185 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. Zborník zostavili: Malgorzata A. Jarossová, Ivan Hlavatý ; recenzenti: Małgorzata Krzywonos, Renáta Benda - Prokeinová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 149 s. [11,10 AH]. VEGA 1/0398/22. ISBN 978-80-225-5091-8.
- HELIOVÁ, Tatiana. Branding ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 92 s.
- JAROŠOVÁ, Dominika. Výber značiek generáciou Y a Z : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 77 s.
- KÖRMENDYOVÁ, Katarína. Obsahová správa sociálnych sietí vybraných podnikov : diplomová práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2023. 72 s.