Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0013481^"
  1. Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. CD-ROM [124 s.]. VEGA 1/0652/10. ISBN 978-80-225-3247-1. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    electonic book

    electonic book

  2. HÖLZ, R. Marketing - spoločenská objednávka : Činnosť, ktorá si vyžaduje systémový prístup a pozornosť. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 2.
    article

    article

  3. HÖLZ, R. Manažment v marketingových činnostiach : Dôležitá úloha komunikácie. In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 45.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.