Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0018359^"
  1. KITA, Jaroslav et al. Marketing spotreby. Recenzenti: Jan W. Wiktor, Róbert Štefko, Zdeněk Szczyrba. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. Vydavateľstvo UK, 2019. 161 s. [10,3 AH]. APVV-16-0232, VEGA 2/0113/19, VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-223-4773-0. [Copy count : 8, currently available 5, at library only 2]
    book

    book

  2. KONŠTIAK, Pavol - KITA, Jaroslav - KITA, Pavol. Merchandising management in the context of active sale and sustainable development. Reviewers: Jan W. Wiktor, Róbert Štefko. 1st ed. Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. 188 s. [11,8 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-83-65173-40-9. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    Merchandising management in the context of active sale and sustainable development

    book

  3. Merchandising management in the context of active sale and sustainable development. Translators: Marta Grossmanová, Darina Halašová. 1st ed. Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. 188 s. [11,8 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-83-65173-40-9.
    book

    book

  4. ĎAĎO, Jaroslav - WIKTOR, Jan W. - ŻBIKOWSKA, Agnieszka. Foreign markets entry motives and strategies of polish exporters. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2015. ISSN 1212-3609, 2015, roč. 18, č. 2, s. 135-150.
    article

    article

  5. LIESKOVSKÁ, Vanda. [Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu]. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2015. ISSN 1335-9746, 2015, roč. 14, č. 33, s. 124-125. Recenzia na: Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu / Kristína Viestová ; recenzovali: Viera Cibáková, Vanda Lieskovská, Jan W. Wiktor. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. - ISBN 978-80-8168-119-6.
    article

    article

  6. WIKTOR, Jan W. Lisabonská stratégia a smery vývoja vnútorného trhu Európskej únie. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 70-76.
    article

    article

  7. WIKTOR, Jan W. The Visegrad group and the European union: a marketing dimension of integration. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2001. ISSN 0323-262X, 2001, roč. 30, č. 2, s. 194-206.
    article

    article

  8. WIKTOR, Jan W. Znaczenie kosztów pracy w ekonomice przedsiebiorstw. In Ekonomika i organizacja przedsiebiorstwa, 1991, roč. 42, č. 4, s. 16-18.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.