Search results

Records found: 116  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0020249^"
  1. HOLÍKOVÁ, Romana. Návrh marketingovej stratégie konkrétnej firmy : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Čimo. Bratislava, 2016. 93 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce989.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  2. PAVLOVKINOVÁ, Jana. Návrh inovácie produktov v konkrétnej firme : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Čimo. Bratislava, 2016. 78 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce774.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  3. MELIŠ, Martin. Návrh inovácie komunikácie v konkrétnej firme : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Čimo. Bratislava, 2016. 72 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  4. MIKULEC, Dušan. Návrh marketingovej stratégie v konkrétnej firme : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Čimo. Bratislava, 2015. 75 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce849.4 KBverejne dostupné
    book

    book

  5. KOVÁČ, Patrik. Možnosti rozvoja spolupráce OF EU s firmou : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Čimo. Bratislava, 2015. 94 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  6. VADKERTIOVÁ, Denisa. Návrh rozvoja konkurenčnej schopnosti firmy : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Čimo. Bratislava, 2015. 56 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  7. MURÁRIK, Michal. Návrh inovačnej stratégie v konkrétnej firme : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Čimo. Bratislava, 2015. 85 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  8. GARAYOVÁ, Alexandra. Návrh inovácie produktov v konkrétnej forme : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Čimo. Bratislava, 2015. 88 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBverejne dostupné
    book

    book

  9. ČIMO, Jozef. Príspevok marketingu k vytváraniu spotrebiteľského povedomia. In Gramotnosť spotrebiteľov a spotrebiteľská politika : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4164-0, s. 16-27 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF611.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  10. ČIMO, Jozef. Prepojenie univerzít s hospodárskou praxou nástrojmi marketingového manažmentu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 32, s. 514-525. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF262 KBverejne dostupné
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.