Search results

Records found: 116  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0021044^"
  1. ZAGORŠEK, Branislav - ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Firemné plánovanie : materiály na cvičenia. Recenzenti: Peter Šinský, Richard Bednár. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 142 s. [8,21 AH]. ISBN 978-80-225-4575-4. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 2]
    book

    book

  2. PJENTEKOVÁ, Michaela. Marketingová štúdia vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 42 s.
    book

    book

  3. LACKO, Tibor. Proces tvorby marketingového plánu podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 53 s.
    book

    book

  4. KALAUZOVÁ, Klaudia. Marketingová štúdia vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 59 s.
    book

    book

  5. KOVÁČOVÁ, Kristína. Podnikateľský plán vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 51 s.
    book

    book

  6. HIRKOVÁ, Andrea. Proces tvorby marketingového plánu podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 50 s.
    book

    book

  7. MIHALIK, Martin. Podnikateľský plán vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 58 s.
    book

    book

  8. BABJAKOVÁ, Kristína. Návrh marketingového komunikačného mixu pre vybraný podnik s využitím progresívnych metód propagácie : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 57 s.
    book

    book

  9. HYČKOVÁ, Michaela. Proces tvorby marketingového plánu podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2016. 54 s.
    book

    book

  10. MIKO, Marek. Marketingová štúdia vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2016. 48 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.