Search results

  1. VARGA, Roland. Nový produkt a jeho uvedenie na trh : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2019. 68 s.
    book

    book

  2. VESZPRÉMIOVÁ, Lilla. Marketingový mix vybraného podniku : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2019. 77 s.
    book

    book

  3. KONTUĽOVÁ, Martina. Nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti obchodu s potravinami : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2019. 61 s.
    book

    book

  4. HUCLOVÁ, Dominika. Ponuka a nákup zdravých potravín cez internet : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2019. 73 s.
    book

    book

  5. ČERVENÁ, Tereza. Les possibilités de développement de la viticulture dans la région de Rača : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2019. 85 s.
    book

    book

  6. KÚKELOVÁ, Martina. Programme d´affiliation comme un outil moderne de marketing en ligne : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2019. 65 s.
    book

    book

  7. KITA, Jaroslav et al. Ľ Innovation pédagogique et la professionnalisation du programme d`étude en langue française dans un contexte d`internationalisation. In Management and Governance of the University of the Future. PGV Network Conference. Management and Governance of the University of the Future : Researche on Competitiveness, Globalisation and Development. - [Krakow] : Społeczna Akademia Nauk (University of Social Science), 2018. ISBN 978-83-64971-47-1, pp. 349-360. GREG 2011/2015, VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0380/17.
    article

    article

  8. MIŠČÁKOVÁ, Monika. Využitie marketingového mixu v podnikovej praxi : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2018. 96 s.
    book

    book

  9. MINÁRIKOVÁ, Jana. Nákupná a zásobovacia činnosť podniku : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2018. 76 s.
    book

    book

  10. ŠIROKÁ, Michaela. Facteurs qui influencent la prise de décision des consommateurs sur le point de vente : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2018. 77 s.
    book

    book