Search results

Records found: 204  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0048776^"
  1. KOPANIČOVÁ, Janka et al. I Should Be More Sustainable, Shouldn´t I? Study of the Evolution of Sustainability Features in Customer Behaviour of Generation X and Y. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2520-4, p. 25.
    article

    article

  2. LOJEK, Denis. Imidž vybranej značky a jej vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 47 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha180.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce948.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  3. ŠUBOVÁ, Martina Paula. Nákupné správanie žien na sociálnych sieťach : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 66 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha315.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  4. DRAHOŠ, Ján. Budovanie hodnotovej ponuky pre zamestnancov v internom brandingu vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 90 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce4.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  5. BOCHNIČKOVÁ, Nikola. Hodnota značky vybraného influencera : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 69 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha276.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce838.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  6. FEDORŇÁKOVÁ, Natália. Branding vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 69 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha308.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  7. FORGÁČ, Erich. Využitie influencer marketingu u vybranej značky a jeho efektivita vplyvu na spotrebiteľské správanie vybranej cieľovej skupiny : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 76 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  8. LENICKÁ, Barbara. Etický branding vybranej firmy : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 88 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  9. UHRINEC, Marián. Možnosti vstupu značky KYMCO na slovenský motocyklový trh : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 99 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha886.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  10. ZDARILEK, Dominik. Brand Laddering a jeho využitie pri pozicionovaní značky Slovenská sporiteľna na slovenskom bankovom trhu : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 75 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.