Search results
- KOPANIČOVÁ, Janka et al. I Should Be More Sustainable, Shouldn´t I? Study of the Evolution of Sustainability Features in Customer Behaviour of Generation X and Y. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2520-4, p. 25.
- LOJEK, Denis. Imidž vybranej značky a jej vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 47 s.
File name Size Typ prístupu Príloha 180.6 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 948.9 KB z IP adresy EU po prihlásení - ŠUBOVÁ, Martina Paula. Nákupné správanie žien na sociálnych sieťach : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 66 s.
File name Size Typ prístupu Príloha 315.1 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení - DRAHOŠ, Ján. Budovanie hodnotovej ponuky pre zamestnancov v internom brandingu vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 90 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 4.9 MB z IP adresy EU po prihlásení - BOCHNIČKOVÁ, Nikola. Hodnota značky vybraného influencera : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 69 s.
File name Size Typ prístupu Príloha 276.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 838.7 KB z IP adresy EU po prihlásení - FEDORŇÁKOVÁ, Natália. Branding vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 69 s.
File name Size Typ prístupu Príloha 308.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.9 MB z IP adresy EU po prihlásení - FORGÁČ, Erich. Využitie influencer marketingu u vybranej značky a jeho efektivita vplyvu na spotrebiteľské správanie vybranej cieľovej skupiny : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 76 s.
File name Size Typ prístupu Príloha 2 MB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení - LENICKÁ, Barbara. Etický branding vybranej firmy : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 88 s.
File name Size Typ prístupu Príloha 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 2.5 MB z IP adresy EU po prihlásení - UHRINEC, Marián. Možnosti vstupu značky KYMCO na slovenský motocyklový trh : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 99 s.
File name Size Typ prístupu Príloha 886.1 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 2.3 MB z IP adresy EU po prihlásení - ZDARILEK, Dominik. Brand Laddering a jeho využitie pri pozicionovaní značky Slovenská sporiteľna na slovenskom bankovom trhu : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 75 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení