Search results

Records found: 40  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0048944^"
  1. KÖRMENDY, Viliam - KONŠTIAK, Pavol. Analýzy a stratégie marketingového manažmentu : praktická príručka pre marketingových stratégov : vybrané aspekty. Bratislava : IRIS, 2005. 162 s. ISBN 80-89018-83-1. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. PROČKOVÁ, Adriana. Uplatnenie marketingu pri riešení environmentálnych problémov : dizertačná práca. Školiteľ: Viktor Vávra. Bratislava, 2002. 151 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Manažment obchodnej firmy. 2. vyd. Bratislava : Ekonóm, 2002. 246 s. ISBN 80-225-1594-9. [Copy count : 12, currently available 11, at library only 1]
    book

    book

  4. ŠÍBL, Drahoš et al. Veľká ekonomická encyklopédia : výkladový slovník A-Ž. 2. rozš. vyd. Bratislava : Sprint vfra, 2002. 967 s. ISBN 80-89085-04-0. [Copy count : 6, currently available 3, at library only 3]
    book

    book

  5. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Manažment obchodnej firmy. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2000. 245 s. ISBN 80-225-1204-4. [Copy count : 10, currently available 9, at library only 1]
    book

    book

  6. VIESTOVÁ, Kristína - VÁVRA, Viktor - FRANCOVÁ, Zuzana. Teória obchodu : vybrané state. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1999. 231 s. ISBN 80-225-1080-7. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  7. KITA, Jaroslav et al. Marketing : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 209 s. ISBN 80-225-1064-5. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  8. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Manažment obchodnej firmy : zbierka príkladov a prípadových štúdií. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 222 s. ISBN 80-225-1074-2. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  9. MAJTÁN, Štefan et al. Pamätnica Ekonomickej univerzity v Bratislave : 60. výročie založenia 1940-2000. Bratislava : Ekonomická univerzita, [1999]. 238 s. ISBN 80-225-1187-0. [Copy count : 6, currently available 4, at library only 2]
    book

    book

  10. VÁVRA, Viktor et al. Marketing. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 215 s. ISBN 80-225-0843-8. [Copy count : 8, currently available 7, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.