Search results
- MIKLOŠÍK, Andrej et al. A Framework for Constructing Optimisation Models to Increase the Visibility of Organizations' Information in Search Engines. - Registrovaný: Scopus. In Information Research : an International Electronic Journal. - Borås : University of Borås. ISSN 1368-1613, 2019, vol. 24, no. 1, pp. [1-13].
- MIKLOŠÍK, Andrej et al. Reflection of Embedded Knowledge Culture in Communication of Australian Companies. - Registrovaný: Scopus. In Knowledge Management Research & Practice. - Abingdon : Taylor & Francis. ISSN 1477-8238, 2019, vol. 17, no. 2, pp. 172-181 online.
- JERGA, Patrik. Public relations vo vybranej firme : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2018. 70 s.
- HUDEKOVÁ, Simona. Interné public relations : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2018. 62 s.
- BUŠEK, Lukáš. Sponzoring - významný nástroj marketingovej komunikácie : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2018. 61 s.
- MÁLIKOVÁ, Veronika. Externé public relations : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2018. 65 s.
- ŠUPÁK, Juraj. Sponzoring ako súčasť marketingu športu : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 166 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- ADAMUŠČINOVÁ, Katarína. Interné public relations vo vybranej firme : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 55 s.
- GERŠIOVÁ, Dominika. Externé public relations vo vybranej firme : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 68 s.
- MATOLEKOVÁ, Michaela. Náklady obchodných podnikov : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 64 s.