Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0049228^"
  1. FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Stratégia medzinárodného podnikania : vybrané kapitoly. 2. vyd. Bratislava : Ekonóm, 2008. 221 s. ISBN 978-80-225-2635-7. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. Leto zvyšuje predaj. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2001. ISSN 1335-2008, roč. 6, č. júl 2001, s. 30.
    article

    article

  3. BÓDIS, Anton - PEKNÍK, Radovan. Marketingová Coca-Cola. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Január 1998, č. 1, s. 10-11.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.