Search results

Records found: 43  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0055394^"
  1. VIESTOVÁ, Kristína et al. Distribučné systémy a logistika. 2. vyd. Bratislava : EU, 1994. 247 s. ISBN 80-225-0601-X. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  2. VIESTOVÁ, Kristína et al. Distribučné systémy a logistika. 1. vyd. Bratislava : EU, 1993. 247 s. ISBN 80-225-0485-8. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  3. PRACHÁR, Juraj. Reklama. 1. vyd. Bratislava : Ekonomická univerzita, 1993. 293 s. ISBN 80-225-0438-6. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  4. PRACHÁR, Juraj. Základy marketingu. Časť 1. 1. vyd. Bratislava : VŠE, 1992. 261 s. ISBN 80-225-0345-2. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  5. ADNAN, Kadim Juwag. Evaluation of Marketing Strategy for Consumer Commodities in Iraq : kandidátska dizertačná práca. Škol. Juraj Prachár. Bratislava, 1992. 118 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. KITA, Jaroslav et al. Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky : expertná štúdia. 30. jún 1992. Vplyv špecifík regiónov na rozvoj marketingových aktivít subjektov podnikania. Bratislava : VŠE, 1992. 48 s.
    book

    book

  7. KULČÁKOVÁ, Marta et al. Základné smery zmien obehu tovaru a služieb v trhovom hospodárstve : záverečná správa výskumnej úlohy č. 2030 B/VI./30 : [doba riešenia 1991-1992]. Bratislava, 1992.
    book

    book

  8. KITA, Jaroslav et al. Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky : expertná štúdia. 30. apríl 1992. Dimenzie obchodu v rámci profilujúcich sa prvkov systému trh. Bratislava : VŠE, 1992. 42 s.
    book

    book

  9. KITA, Jaroslav et al. Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky : expertná štúdia. 30. september 1992. Zohľadnenie vplyvu štrukturálnej politiky na rozvoj regiónov. Bratislava : VŠE, 1992. 164 s.
    book

    book

  10. KITA, Jaroslav et al. Obchodné podnikanie. Bratislava : Edičné stredisko Vysokej školy ekonomickej, 1991. 91 s. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.