Search results

Records found: 16  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0060054^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Marketing orientovaný na seniorov. Recenzenti: Viera Čihovská, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 118 s. [8,1 AH]. ISBN 978-80-225-4257-9. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  2. PAVLIKOVÁ, Marta. Socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 61-75 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  3. HUDEC, Martin. Vybrané podmienky spolupráce krajín V4 v rámci procesov konvergencie k spoločnej politike EÚ. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 39-48 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  4. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing – koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 19-28 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  5. Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. Viera Čihovská a kolektív, zborník zostavili: Marta Pavliková ; recenzenti: Marta Matulčíková, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [75 s., 7 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4203-6. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ

    electonic book

  6. ČIHOVSKÁ, Viera. Vývoj Slovenska 10 rokov po vstupe do EÚ v kontexte programu EUROPA 2020. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 6-18 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  7. MIHÁLIKOVÁ, Veronika. Európsky spotrebiteľ v oblasti predaja módneho oblečenia na príklade najväčších maloobchodníkov v prostredí európskeho trhu. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 49-60 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  8. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [169 s., 10,22 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4208-1. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu

    electonic book

  9. ČIHOVSKÁ, Viera - KLIČKOVÁ, Šárka. Euromarketing - marketingový audit v praxi (výsledky prieskumu). In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 29-38 CD-ROM. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  10. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 169 s. [10,22 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4196-1. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 1]
    Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.