Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0061462^"
  1. SOJÁK, Marek. Poradenské služby v Slovenskej republike, ich rast a konkurencieschopnosť na formujúcom sa európskom a globálnom trhu služieb. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 359-362.
    article

    article

  2. MICHALOVÁ, Valéria et al. Obchodné služby, ich úloha a prínos do ekonomiky Slovenska a jej konkurencieschopnosti v etape integrácie do európskeho trhu : vedecká monografia - VEGA č. 1/0503/03 MŠ SR. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 176 s. VEGA 1/0503/03. ISBN 80-225-2117-5. [Copy count : 5, currently available 3, at library only 2]
    book

    book

  3. MICHALOVÁ, Valéria - SOJÁK, Marek. K optimalizácii investícií do kvality služieb cestovného ruchu na rozširujúcom sa európskom trhu. In Acta oeconomica no 17 : cestovný ruch v nových členských štátoch po vstupe do Európskej únie. - Banská Bystrica, 2004 : Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela. ISBN 80-8055-989-1, s. 115-119.
    article

    article

  4. MICHALOVÁ, Valéria - SOJÁK, Marek. Obchodno-podnikateľské služby ako nástroj podpory či bariéra rozvoja podnikania v cestovnom ruchu. In Cestovný ruch v procese európskej integrácie a globalizácie : zborník prednášok z IX. medzinárodnej konferencie o cestovnom ruch. - Banská Bystrica : Dom techniky ZSVTS, 2004. ISBN 80-230-0170-1, s. 112-115.
    article

    article

  5. SOJÁK, Marek. Internacionalizácia Business Services v podmienkach Slovenskej republiky so zameraním na poradenské služby v oblasti marketingu a komunikácie. In Zborník výsledkov výskumu Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity projektov VEGA a inštitucionálnych projektov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003, s. 77-82.
    article

    article

  6. MICHALOVÁ, Valéria - SOJÁK, Marek. Spolupráca a partnerstvo pri tvorbe produktu cestovného ruchu a jeho propagácia v rámci ekonomického rozvoja regiónov. Recenzovali: Rudolf Sivák, Elena Peťková. In Oblasti, možnosti a perspektívy využitia marketingu v rozvoji územia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora hl. mesta SR Andreja Ďurkovského, Bratislava, 14. november 2003. - Bratislava : Obchodná fakulta EU v Bratislave, 2003. ISBN 80-225-1764-X, s. 83-86.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.