Search results
- FRANCOVÁ, Zuzana. Maloobchod ako súčasť obchodu so spotrebným tovarom. Recenzovali: Zdenka Musová, Peter Drábik. 1. vydání. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2022. 136 s. [5,44 AH]. ISBN 978-80-88356-11-0.
- BARTOŠOVÁ, Simona - MUSOVÁ, Zdenka. Environmentálne zodpovedné spotrebiteľské správanie v kontexte princípov kruhovej ekonomiky. In Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2022. ISSN 2729-8213, 2022, roč. 23, č. 1, s. 142-164.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 305.2 KB verejne dostupné - HANULÁKOVÁ, Eva - ORESKÝ, Milan - KUKURA, Marek. Biznis modely : podnikanie, stratégie, kompetencie. Recenzenti: Zdenka Musová, Ina Bečková Kováčová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 288 s. [14,15 AH]. ISBN 978-80-225-4985-1. [Copy count : 12, currently available 4, at library only 2]
- VOKOUNOVÁ, Dana. Triedime odpad dostatočne? In Aplikácia princípov kruhovej ekonomiky na Slovensku : zborník vedeckých prác II z projektu VEGA 1/0705/19. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. ISBN 978-80-557-1920-7, s. 185-195 online. VEGA 1/0587/19.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 504.9 KB dostupné po prihlásení - Aplikácia princípov kruhovej ekonomiky na Slovensku : zborník vedeckých prác II z projektu VEGA 1/0705/19. Recenzenti: Alena Kusá, Martina Minárová, Ladislav Mura. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 195 s. ISBN 978-80-557-1920-7. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 3.2 MB dostupné po prihlásení - HANULÁKOVÁ, Eva - DAŇO, Ferdinand. Marketingové poradenstvo a outsourcing : modely, ľudia a trendy. Recenzenti: Peter Drábik, Zdenka Musová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 210 s. [10,5 AH]. ISBN 978-80-225-4887-8. [Copy count : 12, currently available 2, at library only 2]
- KITA, Pavol et al. Základy obchodu. Recenzenti: Zdenka Musová, Peter Drábik. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 301 s. [20,08 AH]. ISBN 978-80-225-4919-6. [Copy count : 12, currently available 3, at library only 3]
- MUSOVÁ, Zdenka. Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 135 s. Studia oeconomica 66. ISBN 978-80-557-1678-7. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
- DRUGDOVÁ, Jennifer - MUSOVÁ, Zdenka. Potenciál kruhovej ekonomiky pri budovaní konkurencieschopnosti podnikov v textilnom priemysle. In Logos Polytechnikos. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2020. ISSN 2464-7551, 2020, roč. 11, č. 3, s. 126-143.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 748.4 KB dostupné po prihlásení - MATIOVÁ, Veronika. Environmentálna zodpovednosť vybraných trhových subjektov v globálnom ekonomickom prostredí : autoreferát dizertačnej práce. Školiteľ: Zdenka Musová. Banská Bystrica, 2019. 39 s. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]