Search results
- MURA, Ladislav. [Formovanie budúcich manažérov: Tréning sociálnych a manažérskych zručností]. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2024. ISSN 2454-1028, 2024, roč. 21, č. 1, s. 91-93. Recenzia na: Tréning sociálnych a manažérskych zručností / Iveta Fodranová, Anna Veszprémi Sirotková ; recenzenti: Mária Antalová, Veronika Orfánusová. 1. vydanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. - ISBN 978-80-225-5052-9.
- Rodinné podniky a Covid-19: čo pandémia vzala a čo dala rodinným podnikom. Vedecký editor: Ladislav Mura ; recenzenti: Jozef Gálik, Enikö Kahler Korcsmáros, Roman Lacko. 1. vydanie. Praha : Panevropská univerzita, 2024. 164 s. [9,509 AH]. GAAA/2022/16. ISBN 978-80-86847-99-3.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 6.8 MB verejne dostupné - DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Marketingové inovácie a ich úloha v rozvoji podniku. Recenzenti: Monika Hudáková, Martin Rovňák, Róbert Rehák. 1. vydanie. [Košice] : Petit, 2024. 144 s. [5,2 AH]. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23. ISBN 978-80-973836-4-0.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 1.4 MB dostupné po prihlásení - MICHÁLKOVÁ, Anna et al. Economics of Tourism. Regional Aspects. Reviewers: Ilze Medne, Anna Jęczmyk, Monika Naďová Krošláková, Martina Özoğlu. 1st Edition. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2023. 138 s. [11,88 AH]. KEGA 034EU-4/2020. ISBN 978-80-7556-121-3.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB verejne dostupné - VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína. Segmentácia trhu. Recenzenti: František Olšavský, Lucia Vilčeková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 99 s. [4,88 AH]. ISBN 978-80-225-5048-2.
- DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
- Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka ; reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 122 s. [9,11 AH]. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-5096-3. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
- Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Compiled by: Ivan Hlavatý ; reviewers: Jarolím Antal, Eduard Baumöhl ... [et al.]. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 289 s. [21,72 AH]. ISBN 978-80-225-5064-2.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 5.4 MB verejne dostupné - ORGONÁŠ, Jozef. Franchising : vybrané kapitoly. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 156 s. [12,40 AH]. ISBN 978-80-225-5053-6. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
- ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]