Search results

Records found: 758  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0000452 xpca^"
  1. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 25th International Joint Conference : Proceedings : 22 - 23 May 2025, Prague, Czech Republic - Bratislava, Slovakia. Compiled by: Lucia Uderianová, Martin Schmidt ; reviewers: Issam Abdallah Kareem, Artem Artiukhov ... [et al.]. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, Bratislava University of Economics and Business, 2025. 399 s. [20 AH]. ISBN 978-80-225-5225-7. ISSN 2453-6113.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF7 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

  2. MURA, Ladislav. [Recenzia na vysokoškolské skriptá Kúpeľníctvo a wellness]. In Acta Oeconomica Universitatis Selye : International Scientific Journal. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2024. ISSN 1338-6581, 2024, vol. 13, no. 1-2, pp. 97-99. Recenzia na: Kúpeľníctvo a wellness [elektronický zdroj] / Anna Veszprémi Sirotková a kolektív ; recenzenti: Mária Antalová, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. - ISBN 978-80-225-5097-0.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF749.8 KBverejne dostupné
    article

    article

  3. Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Proceedings of the Scientific were Completed by: Eva Hanuláková ; reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Miroslav Karlíček, Zoltán Goldenberg, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. 135 s. [9,15 AH]. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-5183-0. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance  Based on Modern Intelligent Systems

    book

  4. ORGONÁŠ, Jozef - JANKOVIČ, Michal. Category Management. Reviewed by: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1st Editiion. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 174 s. [8,7 AH]. ISBN 978-80-225-5143-4.
    book

    book

  5. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Marketingové inovácie a ich úloha v rozvoji podniku. Recenzenti: Monika Hudáková, Martin Rovňák, Róbert Rehák. 1. vydanie. [Košice] : Petit, 2024. 144 s. [5,2 AH]. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23. ISBN 978-80-973836-4-0.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.4 MBdostupné po prihlásení
    book

    book

  6. Rodinné podniky a Covid-19: čo pandémia vzala a čo dala rodinným podnikom. Vedecký editor: Ladislav Mura ; recenzenti: Jozef Gálik, Enikö Kahler Korcsmáros, Roman Lacko. 1. vydanie. Praha : Panevropská univerzita, 2024. 164 s. [9,509 AH]. GAAA/2022/16. ISBN 978-80-86847-99-3.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF6.8 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

  7. DAŇO, Ferdinand et al. Distribution : Distribution in Marketing : Distribution Management. Reviewers: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. 1st Edition. Bratislava : EKONÓM Publishing house, 2024. 327 s. [18,48 AH]. ISBN 978-80-225-5179-3. [Copy count : 13, currently available 10, at library only 3]
    File nameSizeTyp prístupu
    Kópia titulnej strany2.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    Distribution

    book

  8. FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel - VÁLEKOVÁ, Dagmar. Rast inovatívnosti a konkurencieschopnosti SR pre zahraničných investorov v postcovidovej deglobalizačnej fáze z hľadiska tvorby a transferu znalostí. Recenzenti: Dagmar Cagáňová, Judita Táncošová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 119 s. [8,003 AH]. VEGA 1/0270/22. ISBN 978-80-225-5197-7. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    Rast inovatívnosti a konkurencieschopnosti SR pre zahraničných investorov v postcovidovej deglobalizačnej fáze z hľadiska tvorby a transferu znalostí

    book

  9. HUTTA, Michal et al. Fundamentals of Law. Reviewers: Matej Horvat, Kristína Slámková. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 312 s. [15,48 AH]. ISBN 978-80-225-5218-9. [Copy count : 12, currently available 10, at library only 2]
    Fundamentals of Law

    book

  10. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Manažment obchodnej firmy. Recenzenti: Pavol Kita, Pavol Štuller. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 82 s. [4,48 AH]. ISBN 978-80-225-5192-2. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 3]
    Manažment obchodnej firmy

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.