Search results

Records found: 1108  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0001594 xpca^"
  1. SERIK, Meruyert et al. Project-based Learning for Machine Learning in Computer Vision Courses: Case Study of Kazakhstan and Slovakia. - Registrovaný: Scopus. In International Journal of Innovative Research and Scientific Studies. - New York : Innovative Research Publishing. ISSN 2617-6548, 2025, vol. 8, no. 2, pp. 1183-1196.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF860.4 KBverejne dostupné
    article

    article

  2. NÉMETHOVÁ, Ildikó - STRADIOTOVÁ, Eva. Enhancing Autonomy in Business English Courses. In Mehrsprachigkeit - Begegnung von Sprachen und Kulturen. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2024. ISBN 978-3-339-14024-1, s. 85-96.
    article

    article

  3. BOBENIČ HINTOŠOVÁ, Aneta - BRUOTHOVÁ, Michaela. Global Business Literacy. Reviewers: Josephine E. Olson, Petr Suchánek. 1st Edition. Brno : KEY Publishing, 2024. 85 s. [6 AH]. KEGA 026EU-4/2021. ISBN 978-80-7418-406-2.
    book

    book

  4. OLEXOVÁ, Cecília - JANIČ, Pavol - GUBALA, Erik. Business Model Canvas for Maximizing Dormitory Capacity Utilisation. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, pp. 14-22. KEGA 032EU-4/2024.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené346.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. RUSIŇÁKOVÁ, Jarmila. Akademické e-portfólio, rozvoj písomných zručností a proces hodnotenia. In Inovatívne metódy vo výučbe cudzích jazykov z aspektu interkultúrnej komunikácie I. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2024. ISBN 978-80-555-3310-0, s. 186-200. KEGA 012EU-4/2023.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené1 MBdostupné po prihlásení
    article

    article

  6. BOBENIČ HINTOŠOVÁ, Aneta. Position of Slovak Universities in International Rankings. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, pp. 28-35.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené349.5 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  7. MUCHOVÁ, Eva et al. Ukrainian Student Migration: Pursuing Education in a Time of War. In Migration Letters. - London : Transnational Press London. ISSN 1741-8984, 2024, vol. 21, no. 3, pp. 553-567. APVV-20-0338, VEGA 1/0679/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF490.4 KBverejne dostupné
    article

    article

  8. KUHNOVÁ, Lenka - SZARYSZOVÁ, Petra. Správa z podujatia: Medzinárodná vedecká konferencia Regionálne vysokoškolské vzdelávanie v kontexte spolupráce V4. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra ekonómie a manažmentu PHF EU, 2024. ISSN 1336-7137, 2024, roč. 20, č. 2, s. 46-48. VEGA 1/0713/24.
    article

    article

  9. ARTIUKHOVA, Nadiia et al. Analysis of Trends in the Structure of Higher Education Market of European Countries. - Registrovaný: Scopus. In Knowledge and Performance Management. - Sumy : LLC CPC Business Perspectives. ISSN 2543-5507, 2024, vol. 8, no. 2, pp. 91-108. 0122U000772, 0124U000545, 09I03-03-V01-00130, 09I03-03-V04-00522/2024/VA.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF753.1 KBverejne dostupné
    article

    article

  10. PÉLIOVÁ, Jana et al. Adapting to Adversity: A Case Study of Asynchronous Learning Implementation in a Relocated University Amidst. In Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. - Katowice : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. ISSN 2082-7016, 2023, no. 16, pp. 119-132. 0123U100110, 0122U000129, 0121U109426, CA20129, CA20126.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF372 KBverejne dostupné
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.