Search results

Records found: 21  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0002216 xcla^"
  1. WENINGER, Sándor. Sustainable Place Marketing and Tourism: Aspects of Public Management in the Light of the First Wave of Covid-19. In Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2021. ISSN 1335-7182, 2021, roč. 22, č. 1, s. 70-86.
    article

    article

  2. VANÍČEK, Jiří. Marketingová komunikace v turistické destinaci. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622, 2016, roč. 26, č. 1, s. 14-15.
    article

    article

  3. VAŇOVÁ, Anna - BOŽÍKOVÁ, Alica - NAGYOVÁ, Ľudmila. Nové trendy v marketingovej komunikácii územia. In Nové trendy 2014. Mezinárodní vědecká konference. Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015. ISBN 978-80-87314-67-8, s. 235-243. VEGA 1/0680/14.
    article

    article

  4. OLŠAVSKÝ, František. Marketing územných jednotiek v kontexte komunálnych volieb 2014. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 4, s. 43-57.
    article

    article

  5. HASAN, Jamal. Geomarketingové systémy na odhad trhu. In Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2, s. 7-17. VEGA 1/0039/11.
    article

    article

  6. ŠČASNOVIČOVÁ, Ivana. Marketing rozvoja obcí a regiónov. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 227-235.
    article

    article

  7. VANÍČEK, Jiří. Marketing destinace - specifická forma marketingu služeb. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622, 2010, roč. 20, č. 2, s. 9-10.
    article

    article

  8. VIESTOVÁ, Kristína. Príspevok k teórii marketingu miesta. In Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : komunálna reforma, spravovanie a manažovanie, trendy vo verejnom živote, regionálny rozvoj : Bratislava 25. novembra 2010. - Bratislava : crr, 2010. ISBN 978-80-970495-4-6, s. 728-736. VEGA 2/0091/09.
    article

    article

  9. VIESTOVÁ, Kristína. [Marketing terytorialny (miasto i region na rynku]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2008. ISSN 0323-262X, 2008, roč. 37, č. 1, s. 146-147. Recenzia na: Marketing terytorialny : (Miasto i region na rynku) / Szromnik. A. - Kraków, Polsko : Wolters Kluwer Business, 2007.
    article

    article

  10. ZÚBKOVÁ, Mária. Územný marketing ako nástroj podpory rozvoja územia. In Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2008. ISSN 1336-7420, 2008, roč. 4, č. 3, s. 144-147.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.