Search results
- MENDELOVÁ, Viera - STRNÁDOVÁ, Petra. A DEA Approach for Performance Assessment of Call Centre Agents. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609, 2020, roč. 23, č. 3, pp. 173-190.
- DANIŠOVÁ, Marcela. Zrejme robíte content marketing podľa starých pravidiel! In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 3, s. 68-70.
- TEPLICKÁ, Katarína. Princípy starostlivosti o zákazníka a ich vplyv na tvorbu zisku podniku. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137, 2017, roč. 13, č. 1, s. 24-32.
- VOTRUBOVÁ, Andrea. Ako urobiť dojem a neprísť o zákazníka? In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 32, (2016.
- KLÁNOVÁ, Eva. Lojalitu si musíte zaslúžiť. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 1, s. 14.
- KYSELICA, Ivan. Ako správne na konzultačný predaj? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2014, 2014, roč. 6, č. 2, s. 54-55.
- KALAŠOVÁ, Jana. Content marketing. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2014. ISSN 1339-2433, 2014, roč. 6, č. 9, s. 16-17.
- VENCOVSKÝ, Filip. Zákaznická perspektiva při řízené IT služeb. In Information technology applications. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola : Občianske združenie VZDELÁVANIE - VEDA - VÝSKUM, 2014. ISSN 1338-6468, 2014, č. 1, s. 94-109.
- KONČITÍKOVÁ, Gabriela - CULÍK, Tomáš. A Satisfied customer as the highest goal for business and the mightiest tool of competitiveness. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2014. ISSN 1212-415X, 2014, roč. 14, č. 2, s. 35-47.
- KMEŤOVÁ, Lenka. Marketing budúcnosti. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013, 2013, roč. 5, č. 12, s. 16-18.