Search results

Records found: 56  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0005846 xcla^"
  1. NATORINA, Alona - BUTKO, Mykola. Marketing Management Risks of Online Business: Taxonomy, Verification and Assessment. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239, 2021, vol. 192, no. 7-8, s. 137-147.
    article

    article

  2. CÍGEROVÁ, Nadežda. Predaj tovaru a služieb cez internet – právne, daňové a účtovné špecifiká v praxi. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1336-426X, 2020, roč. 17, č. 9, s. 36-56.
    article

    article

  3. ANTOŠ, Jan. Jak nastavit firmu pro úspěch v digitálním věku. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2019. ISSN 1212-4273, 2019, roč. 26, č. 2, s. 22-23.
    article

    article

  4. MIZERÁK, Ondrej. Zlepšite imidž firmy vďaka virtálnemu sídlu. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1339-2433, 2019, roč. 11, č. 1-2, s. 32-36.
    article

    article

  5. ORAVEC, Jozef. Blockchain má využitie v e-commerce. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN [nemá], november-december 2018, roč. 14, č. 75.
    article

    article

  6. AMELIO, Stefano - BATTISTINI, Claudio. CSR Trough the Internet: The Case of Italy. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431, 2018, vol. 14, no. February, pp. 17-25.
    article

    article

  7. PORÁZIKOVÁ, Eva - BALCO, Peter - DRAHOŠOVÁ, Martina. E-shop ako nástroj rastu a rozvoja vášho podnikania. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 60-63.
    article

    article

  8. DANIŠOVÁ, Marcela. Ako plánovať online marketingové ciele. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 4, s. 80-82.
    article

    article

  9. MATULKOVÁ, Mariana. Zákon o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu s komentárom. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2016. ISSN 1335-1583, 2017, roč. 22, č. 4, s. 4-39.
    article

    article

  10. HENDRAYATI, Heny - GAFFAR, Vanessa - ATRISIA, Marchela Indah. Customer Satisfaction in Online Business. In Actual Problems of Economics. - Kiev : National Academy of Management, 2017. ISSN 1993-6788, 2017, no. 10, pp. 38-45.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.