Search results

Records found: 33  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0005850 xcla^"
  1. KOVÁČ, Juraj - MALEGA, Peter - HRYTSANIUK, Olha. Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094, 2023, č. 47, s. 27-29.
    article

    article

  2. HRUBALOVÁ, Monika. Sociální sítě. Závislost, nebo nutnost? In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622, 2020, roč. 30, č. 3, s. 16-17.
    article

    article

  3. Trendy vo výstavníctve prinášajú zážitky a emócie. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1339-2433, 2019, roč. 11, č. 12, s. 53-61.
    article

    article

  4. VANKOVÁ, Lucia. Reklama, náklady na reprezentáciu. In Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. ISSN 1335-7034, 2018, roč. 23, č. 11, s. 2-11.
    article

    article

  5. VESELÝ, Matúš. Veľtrh nielen ukazuje svaly firmy. In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2016. ISSN 1336-9857, 2016, roč. 10, č. 1-2, s. 43-48.
    article

    article

  6. ČÁKYOVÁ, Monika. Chcete získať sympatie verejnosti? Neprodukujte vizuálny smog. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 1, s. 19-20.
    article

    article

  7. DOBROTKOVÁ, Lucia. Súčasnosť a budúcnosť internetového marketingu. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2010. ISSN 1336-7137, 2010, roč. 6, č. 1, s. 57-64.
    article

    article

  8. BURÁK, Emil. Núdzová príprava prezentácie za 60 minút. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : Versa Media, 2010. ISSN 1336-393X, 2010, roč. 10, č. 7-8, s. 48-49.
    article

    article

  9. PRODAJ, Martin. Jedenásť spôsobov ako dobre začať prezentáciu. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 11-13.
    article

    article

  10. TOMAN, Miloš. Ako zanechá firma dobrý dojem na verejnosti. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 49-51.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.