Search results

Records found: 61  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0011432 xpca^"
  1. ČIRČOVÁ, Vanda - STOVÍČEK, Filip - ČERŇANOVÁ, Lucia. Learning in Digital Environment – Competencies (Knowledge, Skill, Attitude). In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 41-50. I-23-102-00.
    article

    article

  2. BOLEK, Vladimír. The Barriers to Acquisition and Development of Hard Skills in Digital Literacy. In ICERI 2023. 16th Annual International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2023 : Conference Proceedings. - Valencia : IATED, 2023. ISBN 978-84-09-55942-8. ISSN 2340-1095, pp. 4044-4051. VEGA 1/0662/23.
    article

    article

  3. MIŠÚTOVÁ, Mária - MIŠÚT, Martin. The Didactic Effectiveness Verification of the Teaching Model That Uses an Innovative E-Learning Module. In International Conference on Education and New Learning Technologies. EDULEARN23 : 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. - Palma : IATED, 2023. ISBN 978-84-09-52151-7. ISSN 2340-1117, pp. 6276-6281. KEGA 004STU-4/2022.
    article

    article

  4. BOLEK, Vladimír - ROMANOVÁ, Anita. Motivational Factors for Increasing Digital Competence and Information Literacy of University Students. In International Conference on Education and New Learning Technologies. EDULEARN23 : 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. - Palma : IATED, 2023. ISBN 978-84-09-52151-7. ISSN 2340-1117, pp. 2253-2261. VEGA 1/0662/23.
    article

    article

  5. LUKÁČ, Jozef. Digitálna gramotnosť ako ju (ne)poznáme. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2022. ISSN 1336-7137, 2022, roč. 18, č. 1, s. 22-28 online.
    article

    article

  6. SCHMIDT, Peter et al. Rozvoj digitálneho občianstva. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-987X, 2022, roč. 20, č. 1, s. 50-60 online.
    article

    article

  7. SÁNCHEZ VIZCAÍNO, María Carmen. Es efectivo el videoclip para desarrollar una conciencia crítica en la clase de L2/LE? In Visual Literacy and Digital Communication : The Role of Media in New Educational Practices. - Granada : Comares, 2022. ISBN 978-84-1369-424-5, pp. 221-236 online.
    article

    article

  8. POLONYOVÁ, Simona. Vzdelávanie dospelých v EÚ a hlavné výzvy v reakcii na pandémiu Covid-19. In Lifelong Learning : [Journal of Lifelong Learning]. - Brno : Institute of Lifelong Learning. ISSN 1805-8868, 2021, vol. 11, no. 1, pp. 75-95 online. VEGA 1/0367/17.
    article

    article

  9. MAIEROVÁ, Eva. Plagiarism in Tertiary Education and Digital Media. In Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku. vedecká konferencia. Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku : zborník z vedeckej konferencie. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2021. ISBN 978-80-972278-7-6, s. 75-83 online.
    article

    article

  10. PASIAR, Ladislav. Digitálna, informačná gramotnosť a kritické myslenie v prípadových štúdiách. In Pohledy na středoškolského učitele odborných předmětů : kolektivní monografie. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 2020. ISBN 978-80-87570-48-7, s. 147-156 online. KEGA 005EU-4/2019.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.