Search results

Records found: 24  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0014170 xpca^"
  1. RUBANINSKÁ, Kamila - ONUŠKOVÁ, Jana. CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-8. IGM 2316069/10.
    article

    article

  2. RUBANINSKÁ, Kamila - ONUŠKOVÁ, Jana. Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 81-88. IGM 2316069/10.
    article

    article

  3. RUBANINSKÁ, Kamila. Trends and segmentation criteria in the EU market. In Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2, s. 141-154. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  4. HORŇÁKOVÁ, Lucia - RUBANINSKÁ, Kamila - MICHALKOVÁ, Lucia. Zásady podnikateľskej etiky a jej uplatnenie v obchode. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 19-25. IGM 2316069/10.
    article

    article

  5. RUBANINSKÁ, Kamila - LIPIANSKA, Júlia. Významné momenty sponzoringu - od starovekého Ríma až po súčasnosť. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 547-551.
    article

    article

  6. RUBANINSKÁ, Kamila. Úvod do sponzoringu - jeho význam v súčasnosti ako globálneho priemyslu. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 88-91.
    article

    article

  7. LIPIANSKA, Júlia - RUBANINSKÁ, Kamila. Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 79-90. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  8. LIPIANSKA, Júlia - RUBANINSKÁ, Kamila. Aspekty riadenia sponzoringu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 12, s. 564-577. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  9. RUBANINSKÁ, Kamila. Proces sponzoringu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 86-93.
    article

    article

  10. RUBANINSKÁ, Kamila. Rozpočet sponzoringu, jeho tvorba a postavenie v rámci komunikačného mixu. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 11-18.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.