Search results

Records found: 26  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0014975 xpca^"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Chudoba a spotrebiteľské správanie. In Chudoba a spotrebiteľské správanie : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4468-9, s. 5-11 CD-ROM.
    article

    article

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar - KRAKO, Jakub. Seniori a kvalita ich života. In Chudoba a spotrebiteľské správanie : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4468-9, s. 26-34 CD-ROM.
    article

    article

  3. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Pracujúci chudobní – nákupné správanie sa mladých domácností. In Chudoba a spotrebiteľské správanie : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4468-9, s. 12-20 CD-ROM.
    article

    article

  4. SÚKENÍKOVÁ, Katarína. Nákupné správanie v segmente nízkopríjmových obyvateľov Slovenska. In Chudoba a spotrebiteľské správanie : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4468-9, s. 21-25 CD-ROM.
    article

    article

  5. SÚKENÍKOVÁ, Katarína. Špecifiká nákupného správania v segmente „Mature Consumers“. In Chudoba a spotrebiteľské správanie : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4468-9, s. 35-40 CD-ROM.
    article

    article

  6. LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty nákupného rozhodovania seniorov v podmienkach relatívnej deprivácie. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 68-75 CD-ROM.
    article

    article

  7. KRAKO, Jakub - LESÁKOVÁ, Dagmar. The role of age in marketing communication to seniors. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 76-83 CD-ROM.
    article

    article

  8. LESÁKOVÁ, Dagmar. Postavenie seniorov v spoločnosti. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 84-94 CD-ROM.
    article

    article

  9. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Nákupné zvyklosti pri nákupe potravín vo vybraných nízkopríjmových domácnostiach. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 5-17 CD-ROM.
    article

    article

  10. KOPANIČOVÁ, Janka. Stratégie pri nákupe potravín v nízkopríjmových domácnostiach. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 18-23 CD-ROM.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.