Search results

Records found: 17  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0015167 xpca^"
  1. BALHAR, Vítězslav, Jr. Marketingové stratégie slovenských firiem v podmienkach Európskej únie. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 5-8.
    article

    article

  2. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Znalostná ekonomika ako faktor konkurenscieschopnosti Slovenska. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 75-78. VEGA č. 1/1231/04.
    article

    article

  3. BUHA, Anita - FILIPOVIČ, Sanela. Výber outsourcingu na riadenie bankových finančných tokov - AHP metóda. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 18-23.
    article

    article

  4. HASPROVÁ, Mária. Konkurencieschopnosť podnikateľského prostredia Slovenskej republiky. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 34-37.
    article

    article

  5. KORČOKOVÁ, Marína. Spotrebiteľská politika Európskej únie a jej legislatívne nástroje. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 54-59.
    article

    article

  6. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Rozhodovanie o medzinárodných aktivitách firmy. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 84-88. VEGA č. 1/37774/06.
    article

    article

  7. VOJTEKOVÁ, Viera. Rozhodovanie a kontrola - dôležité prvky v procese manažmentu zdravotníckeho zariadenia. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 113-119.
    article

    article

  8. MATULČÍKOVÁ, Marta. Úloha a význam marketingu pri poskytovaní ďalšieho vzdelávania. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 79-83.
    article

    article

  9. Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. Zost. Mária Hasprová, Štefan Žák. Bratislava : NETRI, 2006. 135 s. ISBN 80-969567-0-1.
    book

    book

  10. LITOMERICKÝ, Juraj. Nové trendy vo vývoji kultúry na Slovensku z hľadiska estetického a hodnotového. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 67-70.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.