Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0016140 xcla^"
  1. FRIANOVÁ, Viera - POLJAKOVIČ, Peter. Použitie nákladovo-outputových metód pre efektívne rozhodovanie vo verejnom sektore. In Manažment podnikania a vecí verejných : vedecko-odborný časopis. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2018. ISSN 2453-8167, 2018, roč. 13, č. 7, s. 1-13.
    article

    article

  2. FRIANOVÁ, Viera. Presadzovanie požiadavky efektívneho hospodárenia so zdrojmi v rezorte obrany. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2014. ISSN 1336-9105, 2014, roč. 9, č. 3-4, s. 52-62 online.
    article

    article

  3. FRIANOVÁ, Viera. Vybrané problémy manažérstva kvality vysokej školy. In Manažment podnikania a vecí verejných : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : ALDO, 2013. ISBN 978-80-970759-3-4, s. 26-33.
    article

    article

  4. FRIANOVÁ, Viera. Hospodárenie so zdrojmi vo sfére obrany. In Manažment, teória, výučba a prax 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie : Liptovský Mikuláš, 28.-30. septembra 2011. - Liptovský Mikuláš : Katedra manažmentu Akadémie ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, 2011. ISBN 978-80-8040-427-7, s. 52-59.
    article

    article

  5. FRIANOVÁ, Viera. Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2011. ISSN 0139-8660, 2011, roč. 44, č. 1, s. 25-34.
    article

    article

  6. FRIANOVÁ, Viera. Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. ISSN 1336-9105, 2010, roč. 5, č. 1, s. 17-31.
    article

    article

  7. FRIANOVÁ, Viera. Krízová komunikácia ako nástroj krízového manažmentu. In Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2008. ISSN 1337-0510, 2008, roč. 3, č. 7, s. 46-56.
    article

    article

  8. FRIANOVÁ, Viera. Stratégia marketingovej komunikácie podnikov služieb. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7, s. 113-117.
    article

    article

  9. FRIANOVÁ, Viera. Formovanie koncepcií hospodárskej politiky v historickom kontexte. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o e manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2006. ISSN 1336-5878, 2006, roč. 2, č. 2, s. 41-46.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.