Search results
- KUCHTA, Martin. Identifikácia a optimalizácia zdrojov návštevnosti webstránky : monografia. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Radek Tahal. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 131 s. [6,89 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5063-5. [Copy count : 9, currently available 7, at library only 2]
- BAUMÖHL, Eduard et al. Manažérske rozhodovanie v marketingu. Recenzenti: Radek Tahal, Aneta Vančová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 124 s. [7,39 AH]. ISBN 978-80-225-5060-4. [Copy count : 12, currently available 0, at library only 3, Length of Reservation Line 1]
- RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Úvod do výskumu trhu. Recenzovali Dagmar Lesáková, Margita Mesárošová, Radek Tahal. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2013. 315 s. [21,93 AH]. Economics. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-89393-95-4. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Copy count : 12, currently available 0, at library only 6, Length of Reservation Line 1]