Search results

Records found: 81  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0026914 xpca^"
  1. GUBÍNIOVÁ, Katarína et al. Loyalty Programmes and Their Specifics in the Chinese Hospitality Industry - Qualitative Study. In Administrative Sciences. - Basel : MDPI. ISSN 2076-3387, 2023, vol. 13, no. 6, pp. 1-12. Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus.
    article

    article

  2. TINÁKOVÁ, Eva. Nepeňažné príjmy zamestnancov. In Personálny a mzdový poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2022. ISSN 1335-1508, 2022, roč. 27, č. 1, s. 69-76.
    article

    article

  3. PAVELKA, Ľuboš. Celková cena práce ako kľúčový faktor podnikania. In Pracovné právo 2022. Medzinárodná vedecká konferencia. Pracovné právo 2022 : Medzinárodná vedecká konferencia. - Viedeň : Dagmar Zboray, EU Generation, 2022. ISBN 978-3-9505101-1-9, s. 1-6.
    article

    article

  4. JONIAKOVÁ, Zuzana et al. Remuneration of Employees as a Tool of Strategic Management of Human Resources. In The Poprad Economic and Management Forum 2022. International Scientific Conference. The Poprad Economic and Management Forum 2022 : Conference Proceedings from International Scientific Conference, 10 th – 11 th November 2022, Poprad, Slovak Republic. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2022. ISBN 978-80-561-0995-3, pp. 85-99. VEGA 1/0038/22, VEGA 1/0623/22, KEGA 012UCM-4/2022.
    article

    article

  5. MARTINCOVÁ, Marta. Lifelong Learning as a Factor in the Development of Human Capital: Individual and Society Implications. In The EurAseans : Journal on Global Socio-Economic Dynamics. - Bangkok : International College Suan Sunandha Rajabhat University. ISSN 2539-5645, 2022, vol. 35, no. 4, pp. 138-152 online.
    article

    article

  6. HANULÁKOVÁ, Eva et al. Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2021, no. 3, pp. 90-107. VEGA 1/0046/20.
    article

    article

  7. BARILOVÁ, Barbara. Trendy v odmeňovaní a vplyv pandémie na zmenu preferencií zamestnancov, ovplyvnenú zmenou spotrebiteľského správania. In MERKÚR 2021. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4909-7, pp. 8-20 online.
    article

    article

  8. KUBAŠČÍKOVÁ, Zuzana. Mzdová evidencia. Recenzenti: Zuzana Juhászová, Martin Čepec. 1. vydanie. Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2021. 79 s. [4,5 AH]. APVV-16-0602. ISBN 978-80-972525-8-8. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  9. ZEMANOVÁ, Lenka - FRASCH, Alexander. Komparácia ekonomických prínosov v podobe výdavkov vybraných účastníkov MICE v krajinách V4. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988, 2021, roč. 13, č. 2, s. 57-63 online. I-21-101-00.
    article

    article

  10. RANETA, Leonid. K niektorým otázkam determinantov migračných tokov a demografického vývoja. In Medzinárodné vzťahy 2021. medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2021: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník vedeckých prác z 22. medzinárodnej vedeckej konferencie= Proceedings of Scientific Works from the 22th International Scientific Conference. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2021. ISBN 978-80-225-4904-2. ISSN 2585-9412, s. 604-611 online. MAGYC 822806.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.