Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0027101 xpca^"
  1. KOVÁČIKOVÁ, Kristína - SOCHANIČ, Vladislav. Znižovanie fluktuácie prostredníctvom vzdelávania zamestnancov. In Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4462-7, s. 147-153 CD-ROM. VEGA 1/0662/15.
    article

    article

  2. GÁLIK, Rudolf. Lojalita - vyvolané správanie sa zamestnancov. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 6-7, s. 58-59.
    article

    article

  3. HALAGOVÁ, Lýdia - KUBÁK, Matúš. What motivates employees: factors affecting employee satisfaction. In Conference AMTP IV. (Application on management theory in practice IV.) : international conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2926-6, s. [1-9].
    article

    article

  4. BELEJOVÁ, Martina - BRYNKUSOVÁ, Barbora. Význam Corporate culture v období súčasnej finančno - hospodárskej krízy. In Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : vliv finanční krize na mezinárodní podnikání : sborník z 10. mezinárodní vědecké konference = proceedings from 10th international scientific conference. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1583-0, s. 185-190. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    article

    article

  5. JASOVSKÁ, Jana - GAVUROVÁ, Beáta. Podnikateľská etika v podmienkach systému Balanced scorecard. In Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků = conference proceedings. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, 2008. ISBN 978-80-7248-504-8, s. 166-181.
    article

    article

  6. VAJSOCHROVÁ, Zora. Aspekty a výhody kvalitných vzťahov so zákazníkmi. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 405-409. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.