Search results
- RYŠAVÝ, Matúš. Rozhodovanie pri vstupe na zahraničné trhy : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 38 s.
- HEGEDUS, Erik. Riziká pri vstupe na zahraničný trh : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 48 s.
- HRUŠOVSKÁ, Dominika. Vplyv kultúry na marketing organizácie : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 53 s.
- MATRKOVÁ, Ľubica. Štandardizácia vs. adaptácia marketingového mixu na zahraničnom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 62 s.
- SZÖCS, Gabriel. Internacionalizácia v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 52 s.
- HORNÍK, Matúš. Formy vstupu na zahraničné trhy : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 69 s.
- STAHOVCOVÁ, Martina. Komparácia marketingového mixu organizácie na domácom a zahraničnom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2011. 64 s.
- SLAFKOVSKÁ, Petra. Komunikačná stratégia medzinárodnej organizácie : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2011. 60 s.
- SCHMIDTOVÁ, Eva. Globalizácia v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2011. 54 s.
- SLIACKA, Mária. Marketingové stratégie medzinárodne pôsobiacej výrobnej organizácie : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2011. 53 s.