Search results
- RUŽIČKA, Tomáš. Event marketing - aplikácia na Staromestský beerfest Bratislava : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2015. 66 s.
- PODHRADSKÁ, Dominika. Spoločenská zodpovednosť a imidž piva v podmienkach SR : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2015. 123 s.
- LÍŠKOVÁ, Zuzana. Udržateľný marketing v praxi v podmienkach SR : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2015. 93 s.
- PODLUCKÁ, Veronika. Využívanie sociálnych médií pri budovaní vzťahov so zákazníkom – aplikácia na Slovenské združenie výrobcov piva a sladu : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2015. 71 s.
- QUIJADA, Anthony Grandio. Les produits Coca-Cola - les adaptations aux attends en perpetuelles évolutions : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2015. 78 s.
- REMIŠ, Richard. Neuromarketing a jeho využitie v praxi : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2015. 90 s.
- VASSOVÁ, Erika. Využívanie sociálnych médií pri budovaní vzťahov s firemnými zákazníkmi : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2015. 74 s.
- LUHOVÁ, Simona. Optimalizácia marketingového mixu firmy poskytujúcej služby event marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2014. 64 s.
- KUBALOVÁ, Denisa. Výzvy a prekážky zodpovednej spotreby - balená voda vs. voda z vodovodu : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2014. 82 s.
- PAGAČÁROVÁ, Eva. Trade marketing v podmienkach Slovenskej republiky : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2014. 61 s.