Search results

Records found: 31  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0033206 xpca^"
  1. VAŠKOVÁ, Linda. Sociálne siete ako nástroj marketingu. In MERKÚR 2018. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4554-9, s. 191-198 CD-ROM. VEGA 1/0637/17.
    article

    article

  2. HANULÁKOVÁ, Eva - DAŇO, Ferdinand. Integration of the Circular Economy System Into the Company Operation. In Digitalization & Smart Green (R)evolution. International Scientific Conference. Digitalization & Smart Green (R)evolution : The Proceedings of the International Scientific Conference, 15th–16th November 2018, (Bratislava, Slovakia). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4588-4, pp. 48-55. VEGA 1/0380/17.
    article

    article

  3. ČIHOVSKÁ, Viera. Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 21-33.
    article

    article

  4. JURKOVIČOVÁ, Lujza. Obchodné modely orientované na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 97-110.
    article

    article

  5. KUDLOVÁ, Zuzana - LUKÁČ, Jozef. Marketingová komunikácia a jej miesto v strategickom riadiacom procese. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 39-46 CD-ROM. I-17-105-00.
    article

    article

  6. VAŠKOVÁ, Linda. Vplyv CRM na interaktivitu so zákazníkom. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 218-224.
    article

    article

  7. ČIHOVSKÁ, Viera - YASHINA, M. Building relationships with customers – effective business concept for increasing customer satisfaction and customer retention. In Economics, management, law: socio-economic aspects of development : collection of scientific articles : [international scientific and practical conference : 29.1.2016, Roma, Italy]. - Roma : Edizioni Magi, 2016. ISBN 978-617-7214-17-4, pp. 190-198. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  8. LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinants of customer relationship development. In International Institute of Social and Economic Sciences. economic & finance conference. IISES: International Institute of Social and Economic Sciences : proceedings of the 5th economic & finance conference, Miami: 09 -12 february 2016. - Miami : IISES, 2016. ISBN 978-80-87927-20-5. ISSN 2336-6044, p. 209-220 online.
    article

    article

  9. ZENDULKA, Lukáš. Relationship marketing and customer loyalty in the B2C sector. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 372-381. VEGA 1/0282/15.
    article

    article

  10. KRESCANKOVÁ, Michaela. Lojalitné stratégie súčasnosti. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 241-253 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.